بازگشت 132 واحد تولیدی استان تهران به چرخه تولید

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با بیان اینکه بازفعال سازی ۲۰۵ واحد تولیدی در برنامه امسال است، گفت: در ۶ ماهه نخست امسال ۱۳۲ واحد به چرخه تولید بازگشتند.

به گزارش شهروند آنلاین، صادقی در حاشیه تقدیر از واحد‌های صادراتی نمونه استان تهران در مصاحبه اختصاصی با واحد مرکزی خبر افزود: در برنامه امسال ۴۹۰ واحد صنعتی و تولیدی نیز باید افزایش ظرفیت داشته باشند که تاکنون این موضوع در ۲۱۸ واحد محقق شده است.

او درخصوص مشکلات آب شهرک صنعتی عباس آباد گفت: مشکل کمبود آب این شهرک با تخصیص و انتقال آب از سد ماملو رفع شده است و تاکنون گزارشی از کمبود آب واحد‌های تولیدی این شهرک صنعتی نداشته ایم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران همچنین درباره دیگر زیرساخت‌ها از جمله برق و گاز در شهرک‌های صنعتی با توجه به در پیش بودن فصل سرما افزود: با توجه به کمبود‌ها در حوزه تولید نیرو، سه ماهه نخست امسال را با هماهنگی واحد‌های صنعتی، یک روز قطعی برق داشتیم که امیدواریم در ادامه نیازی به قطع گاز یا برق نباشد که البته چنانچه نیاز به این کار بود با هماهنگی صنعتگران برای کمک به کشور طوری برنامه ریزی می‌شود که تولید نیز لطمه نخورد.

صادقی با اشاره به اینکه از برنامه‌های اصلی شهرک‌های صنعتی کشور باز پس گیری زمین‌های راکد داخل شهرک‌های صنعتی است، گفت: در ابتدا با دادن مهلت‌های لازم به سرمایه گذاران، زمینه بهره وری زمین فراهم شده و در آخر نیز چنانچه مشکل همچنان باقی بود با فسخ قرارداد، اراضی مورد نظر در اختیار سرمایه گذاران واقعی قرار می‌گیرد.

او همچنین با اشاره به تسهیل حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در شهرک‌های صنعتی، افزود: به صورت ویژه و بدون مزایده و البته حمایت‌های مالی، زمینه فعالیت‌های این شرکت‌ها را در شهرک‌های صنعتی فراهم می‌کنیم.

براساس این گزارش؛ ۲۰ شهرک صنعتی دولتی با ۶ هزار واحد صنعتی و تولیدی بهره بردار و ۳۷ شهرک و لکه صنعتی خصوصی در استان تهران وجود دارد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.