بارش باران در بیشتر استان‌ها طی امروز و فردا

کارشناس سازمان هواشناسی از بارش برف در مناطق سردسیر و ارتفاعات و تداوم بارش‌ها طی امروز و فردا در بیشتر استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین کبری رفیعی در مورد آخرین وضعیت جوی کشور، اظهار کرد: امروز در مناطقی از جنوب کشور از جمله خوزستان، فارس، بوشهر، هرمزگان و مناطقی از جنوب غرب از جمله چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب سیستان و بلوچستان و شرق خراسان رضوی بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی شده که این بارش‌ها در مناطق سردسیر به شکل برف خواهد بود.

او افزود: فردا (چهارشنبه) در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد، مناطق جنوبی استان خوزستان، سیستان و بلوچستان و غرب آذربایجان غربی و روز پنجشنبه نیز در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور، سواحل غربی خزر به ویژه استان گیلان و دامنه‌های جنوبی استان مرکزی بارش باران، رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در مناطق سردسیر بارش برف رخ خواهد داد.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز در مناطق شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید خواهد بود که در برخی از این مناطق سبب ایجاد گردوخاک خواهد شد.

رفیعی آسمان تهران را برای امروز نیمه‌ابری همراه با گاهی وزش باد پیش‌بینی کرد و ادامه داد: بیشینه دمای پایتخت امروز به ۱۴ درجه و کمینه دما برای فردا به ۷ درجه خواهد رسید.

او آب‌های امروز دریای خزر را مواج اعلام کرد و گفت: شاهد افزایش ۲ تا ۲.۵ متری ارتفاع امواج در نواحی ساحلی خواهیم بود و فعالان دریایی و صیادان باید توجه لازم را به این موضوع داشته باشند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.