دستور قضائی برای دستگیری متهمان تیراندازی در شادگان

دادستان عمومی و انقلاب شادگان اعلام کرد: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان تیراندازی به خودروی رئیس اداره گاز و دفتر امام جمعه این شهرستان صورت گرفته است.

به گزارش شهروند آنلاین،رضا کیانی‌رادگفت : عصر یکشنبه ۱۵ آبان خودروی مدیر اداره گاز این شهرستان هنگام بازگشت از محل کار در جاده دارخوین به کارون مورد تیراندازی از سوی افراد ناشناس قرار گرفت.

او با بیان اینکه در این تیراندازی به سرنشین خودرو آسیبی وارد نشد گفت: جمعه شب نیز فردی موتورسوار به دفتر امام جمعه شادگان تیراندازی کرد که در این حادثه به کسی آسیبی نرسید.

کیانی راد با بیان این که اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهمان در دستور کار قضائی این دادسرا قرار گرفته است، اظهار داشت: برای تعیین انگیزه متهمان نیاز به بررسی و تحقیقات بیشتر است و تا تکمیل تحقیقات نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

او به افرادی که با اقداماتی نظیر تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در میان مردم، قصد برهم زدن امنیت اجتماعی را دارند، هشدار داد و گفت: امنیت شهروندان خطوط قرمز دستگاه قضائی است و مجرمان این دو حادثه نیز قطعا وفق قانون مجازات و به سزای اعمال خود خواهند رسید.

شهرستان شادگان با حدود ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب خوزستان واقع است.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.