زاخارووا: ترامپ زندگی آمریکایی‌ها را مختل می‌کند،نه روسیه

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: روسیه به هیچ وجه در انتخابات کنگره آمریکا دخالت نمی‌کند، بلکه دونالد ترامپ رئیس جمهوری سابق آمریکا در آن دخالت می‌کند.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اینترنتی شبکه روسیا الیوم، زاخارووا در یک مصاحبه تلویزیونی در پاسخ به سوالی در مورد ادعای دخالت روسیه به شوخی گفت: «من فکر می‌کنم این یک بیماری فصلی است نه تنها در کشور ما، بلکه آنها نیز به آن مبتلا هستند؛ بنابراین چیزی در دست آنهاست و اگر آنها بخواهند موضوع اول خواهد بود. اگر آنها بیشتر بخواهند، هیاهو گسترش می‌یابد و روزنامه نگاران آمریکایی فقط در مورد آن صحبت خواهند کرد. این یک مساله سنتی است و موضوع جدیدی نیست.»

زاخارووا تصریح کرد: «آنچه در حال حاضر روند معمول زندگی آمریکایی‌ها را مختل می‌کند، روسیه نیست، بلکه ترامپ است که در روند انتخابات آمریکا دخالت می‌کند. این یک موضوع سیاسی داخلی است و دموکرات‌ها و جمهوری خواهان بالاخره باید درباره موضوعاتی که مورد توجه رای دهندگان آمریکایی است صحبت کنند. آنها باید از هر گونه اشاره به عامل خارجی دست بردارند.»

انتخابات میان دوره‌ای کنگره آمریکا بر سر همه ۴۳۵ کرسی مجلس نمایندگان و ۳۵ کرسی از ۱۰۰ کرسی مجلس سنا امروز سه‌شنبه برگزار خواهد شد. در حال حاضر دموکرات‌ها در هر دو مجلس اکثریت را در اختیار دارند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.