هشدار زرد با کاهش دما

سازمان هواشناسی در هشدار سطح زرد از بارش باران، رعدوبرق ، تگرک و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف و همچنین کاهش ۲ تا ۵ درجه‌ای دما تا روز پنجشنبه خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین براساس اعلام سازمان هواشناسی امروز در جنوب ایلام، خوزستان، جنوب اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، یزد، خراسان جنوبی، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان گزارش بارندگی اعلام شده است.

همچنین فردا پنجشنبه در آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان، لرستان، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، همدان، زنجان، قزوین، البرز بارش باران، رعدوبرق ، تگرک و در ارتفاعات و مناطق سردسیر بارش برف پیش‌بینی شده است.

اثر مخاطره نیز لغزندگی جاده‌ها، اختلال در سفرهای بین شهری بویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی، احتمال آبگرفتگی محدود و محلی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی گزارش شده است.

سازمان هواشناسی به احتیاط در سفرهای برون شهری، احتیاط در فعالیت کوه‌نوردی و جابجایی عشایر کوچ‌رو، آمادگی زمستانی راهداری به ویژه در گردنه های مناطق سردسیر توصیه کرده است.

امروز همچنین در استان کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و فردا پنجشنبه نیر در کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی شده است./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.