مخبر: خنثی سازی تحریم‌ها از راهبردهای دولت سیزدهم است

معاون اول رییس جمهور گفت: تلاش برای خنثی سازی تحریم‌ها و مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمنان از راهبردهای مهم دولت سیزدهم است

به گزارش شهروند آنلاین؛محمد مخبر روز پنجشنبه در اجتماع مردم، علما، بزرگان، معتمدان، نخبگان و مسوولان خاش اظهارداشت: رهبر معظم انقلاب و دولت سیزدهم دغدغه توسعه همه جانبه و عمران و آبادانی سیستان و بلوچستان را دارند.
وی بیان کرد: مردم سیستان و بلوچستان وفادار به اسلام و انقلاب و رهبر معظم انقلاب بوده و هستند و رهبر معظم انقلاب همواره در نشست‌های مختلف ارادت خالصانه خود را به مردم منطقه ابراز داشته‌اند و همچنان نیز با شنیدن نام بلوچستان اوج محبت و ارادت شان را نشان می‌دهند.
معاون اول رییس جمهور گفت: در سیستان و بلوچستان شاهد اجرا و تکمیل طرح‌های مختلفی هستیم و سرمایه گذاری‌های دولت در حوزه‌های مختلف قابل لمس است.
وی ادامه داد: نقش مردم سیستان و بلوچستان و کشور در تامین امنیت و حراست از مرزهای میهن بی بدیل بوده و هم‌اینک نیز نظام اسلامی بدون همراهی مردم موضوعیت ندارد.
مخبر افزود: دشمنان با تحریم داروها؛ اوج دشمنی خود را با مردم بزرگ ایران نشان داده‌اند و در ابعاد مختلف همچنان به تحریم و فشارهای ظالمانه خود ادامه می‌دهند.
با حضور معاون اول رئیس جمهور، معاون وزیر و راه و مدیر عامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران، راه آهن زاهدان – خاش افتتاح و سوت قطار در این شهرستان به صدا درآمد.
راه‌آهن زاهدان- خاش به طول ۱۵۰ کیلومتر به عنوان یکی از قطعات خط ریلی استراتژیک چابهار- میلک- سرخس به مرحله بهره برداری رسید.
این خط ریلی با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) اجرا شده و خط ریلی چابهار – زاهدان به طول ۶۴۰ کیلومتر به کارفرمایی دولت و با پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم در حال ساخت است./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.