ارشاد به دنبال رفع دغدغه مسکن اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رفع دغدغه مسکن اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه برنامه اولویت‌دار دولت سیزدهم است و از تمام ظرفیت‌ها برای تحقق این مهم استفاده می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین، «محمدمهدی اسماعیلی» روز جمعه در جریان سفر به شهرستان دلیجان در پاسخ به سوال ایرنا، اظهار داشت: براساس انعقاد تفاهم‌نامه با وزارت راه و شهرسازی ۲۴ هزار مسکن در اختیار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه کشور قرار خواهد گرفت.

او بیان کرد: رئیس جمهوری برای تامین مسکن هنرمندان پیشکسوت و خبرنگاران دستور صادر کرده و اقدامات مهمی نیز در این خصوص انجام شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تسهیلات صندوق اعتباری هنرهم گفت: ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پارسال در سه بخش خارج از نوبت به اعضای این صندوق پرداخت شد که بی سابقه بود.

اسماعیلی افزود: برای بیمه هنرمندان امسال گام‌های بلندی برداشته شد و تسهیلات صندوق اعتباری هنر برای استفاده اعضای این صندوق برقرار است.

او با اشاره به بازی‌های جام جهانی فوتبال در قطر گفت: در کشور یک قرارگاه نشاط اجتماعی به بهانه جام جهانی فوتبال با محوریت نهادهای فرهنگی برنامه‌ریزی شده است.

اسماعیلی اظهار داشت: فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه فرهنگی برای این دوره از جام جهانی پیش بینی شده چرا که فوتبال را فراتر از یک وسیله معمولی می‌دانیم.

او بیان کرد: میلیون‌ها جوان علاقمند به بازی‌های فوتبال با شادی بازیکنان شاد و با ناراحتی آنها ناراحت می‌شوند و این یکی از نمادهای انسجام ملی ما است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برنامه‌های مفصل فرهنگی با حضور فعالان عرصه فرهنگ، هنر و رسانه به منظور معرفی فرهنگ اصیل ایرانی در قطر برنامه‌ریزی شده است.

اسماعیلی افزود: در داخل کشور نیز از تمام ظرفیت‌ها برای ایجاد شور، نشاط، حس انسجام و وحدت ملی استفاده می‌شود.

دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر و بازدید از مجتمع فرهنگی دلیجان از برنامه‌های سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به این شهرستان بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با حضور در شهرستان محلات با اصحاب فرهنگ و هنر این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.