حمایت تمام قد براد پیت از دموکرات‌ها

آمریکا به جو بایدن نیاز دارد!

با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تلاش‌های مخالفان ترامپ برای بیرون راندن او از کاخ سفید شدت گرفته است.

پولاد امین، شهروند آنلاین: «براد پیت» هنرپیشه معروف هالیوود ضمن حمایت از دموکرات‌ها، جوبایدن را رئیس جمهور همه آمریکایی‌ها لقب داد، این اتفاق حمایت تمام قد براد پیت از دموکرات‌ها محسوب می‌شود.

این هنرپیشه محبوب هالیوود در جریان کمپین انتخاباتی جو بایدن حمایت خود را از او اعلام کرد و آمریکای امروز را به دموکرات‌ها نیازمند دانست. پیت این صحبت‌ها را در یک ویدیوی شصت ثانیه‌ای به گوش آمریکایی‌ها رساند.
در این ویدئو روی تصاویر جو بایدن در حال بغل کردن و دست دادن با طیف وسیعی از هواداران سفید و سیاه و پیر و جوان (پیش از کرونا) و حضورش با ماسک در کمپین بعد از کرونا صدای براد پیت را می‌شنویم که می‌گوید: «آمریکا جایی برای همه آمریکایی‌هاست. کسانی که انتخاب کرده‌اند در این کشور زندگی کنند، کسانی که برای این کشور جنگیده‌اند، بعضی جمهوری‌خواه بوده‌اند، بعضی دموکرات، و بعضی هم در میانه این دو حزب».
در نهایت براد پیت با روایت کردن نریشن یک تبلیغ حزبی که می‌گوید آمریکای امروز به دموکرات‌ها نیازمند است، حمایتش از جو بایدن را به طور رسمی اعلام کرد.

حمایت تمام قد براد پیت از دموکرات‌ها با گفتن این‌ جمله تایید شد:  «آمریکایی‌ها امروز کسی را می‌خواهند که آرزوها، رویاها، امیدها و دردهایشان را بفهمد، و آن‌ها را برای یک زندگی بهتر متحد کند» آشکارا از جو بایدن حمایت کرده است.
براد پیت البته در این کلیپ حضور تصویری ندارد، اما بعد از چند ده سال حضور در بهترین فیلم‌های هالیوودی صدایش آن قدر آشنا هست که مخاطبان به آسانی تشخیصش دهند.
این هنرپیشه ۵۶ ساله تاکنون درباره تمایلات سیاسی‌اش حرف نزده، اما در سال ۲۰۱۲، زمانی که بایدن معاون رئیس جمهور بود، از کاخ سفید دیدار کرده است. او بارها و بارها دیدگاه‌های لیبرال خود را مثلا در مراسم اسکار ۲۰۱۹ علنی کرده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.