پویش همه هوادار ایران رونمایی شد؛جام جهانی به تهران می آید

سازمان زیباسازی شهر تهران با رونمایی از پویش “همه هوادار ایران” قرار است در قالب برنامه های اکران فرهنگی گسترده، سازه ها و احجام فوتبالی، دیوار نگاره، هنر شهری ، نصب و اهتزاز پرچم و ابر پرچم حال و هوای جام جهانی فوتبال را به تهران بیاورد

به گزارش شهروند آنلاین؛ صبح امروز با حضور معاون شهردار تهران، دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرعامل، معاونین، مدیران سازمان زیباسازی شهر تهران و اصحاب رسانه از پویش “همه هوادار ایران” به منظور تقویت شور و نشاط اجتماعی، همدلی و همبستگی ملی و حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی فوتبال طی مراسمی رونمایی شد.
امین توکلی زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران در حاشیه این برنامه با اشاره به هم افزایی دستگاه ها و نهادهای کشور در موضوع جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: پویش بزرگ “همه هوادار ایران” با محوریت سازمان زیباسازی انجام شده و بیش‌از ۲۰ کلانشهر و شهر بزرگ کشور نیز به صورت یکپارچه اجرای آن را دنبال می کنند.
معاون شهردار تهران تاکید کرد: شهرداری تهران برنامه های شادی را در مناطق تفریحی و گردشگری شهر، فرهنگسراها و بوستان‌ها تدارک دیده است تا جوانان و خوانواده ها می توانند شادی و نشاط در ایام جام جهانی را تجربه کنند.
مجید امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور نیز در این خصوص خاطر نشان کرد: جام جهانی فوتبال یک فرصت فرهنگی و اجتماعی با ارزش است که با برنامه ریزی و تدارک برنامه های متنوع می تواند شادی و نشاط اجتماعی را در جامعه ایجاد کند.
رضا صیادی، مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در حاشیه این مراسم با اشاره به نگاه ویژه شهردار تهران به حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان و نیز بهره برداری اجتماعی و فرهنگی از رویداد جام جهانی فوتبال یادآورد شد: در مجموعه مدیریت شهری پایتخت برای نخستین بار شاهد اجرایی شدن این برنامه هستیم که امیدواریم با موفقیت تیم کشورمان در این رویداد و شادی مردم همراه باشد.
به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی این پویش یک برنامه چند وجهی است که در آن قرار است به صورت گسترده سازه های تبلیغات محیطی فرهنگی و تجاری در ایام برگزاری جام جهانی 2022 قطر به اکران تصاویر، طرح های گرافیکی و تصویرسازی های مرتبط اختصاص پیدا کند.
وی ایجاد شور و نشاط اجتماعی، همدلی و همبستگی ملی را از اهداف این پویش برشمرد و افزود: طراحی، ساخت و نصب المان های مدرن با موضوع آدمک های فوتبال دستی، توپ های بزرگ فوتبال و نیز 14 کاپ جام جهانی فوتبال در میادین، نقاط شاخص و نیز پلازاهای شهری پایتخت یکی از ابعاد پویش همه هوادار ایران است.
صیادی گفت: یک سازه بزرگ دیوار نگاری در ایام برگزاری این پویش در میدان ونک افتتاح خواهد شد که به تصویر آن به موضوع مرتبط با حضور تیم ملی فوتبال کشومان و جام جهانی فوتبال است ضمن آنکه در یک رویداد چند روزه هنر شهری هنرمندان آثار متمایزی را در این خصوص خلق کرده اند که در این ایام به نمایش در خواهد آمد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران استفاده از پرچم را یکی از رویکردهای اصلی این سازمان در حوزه آذین بندی شهری عنوان کرد و افزود: اهتزاز بیش از ۱۰ هزار پرچم عمودی بزرگراهی با طرح های هواداری و پرچم ایران ، همچنین نصب 15 ابر پرچم با طرح لباس تیم ملی فوتبال ایران را در جریان بزرگزاری این پویش شاهد خواهیم بود.
وی ساخت و نصب سازه های فوتبالی، زیباسازی محیطی و ویدیو مپینگ در میدان آزادی را از جمله برنامه های دیگر پویش “همه هوادار ایران” عنوان کرد که در طول برگزاری اجرا می شود./اداره ارتباطات و اموربین الملل سازمان زیباسازی شهر تهران

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.