مصدومیت 15 نفر در آتش سوزی شرکت تولید مواد شیمیایی مبارکه

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از مصدومیت ۱۵ نفر از کارگران در حادثه آتش سوزی شرکت تولید مواد شیمایی”آراد صنعت” واقع در شهرک صنعتی مبارکه خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین،منصور شیشه‌فروش،در گفت و گو با ایرنا افزود: مصدومیت این افراد به دلیل استنشاق مواد شیمیایی در محل حادثه صورت گرفته است.

او اظهار داشت: این حریق که از ساعت ۱۰ امروز روی داد، تاکنون ۹۰ درصد مهار شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: آتش‌سوزی وسیع واحد صنعتی “آراد صنعت” در شهرک صنعتی مبارکه با کمک ۲۵ تیم از نیروهای آتش‌ نشانی و امدادی از تمام شهرهای اطراف در حال مهار کامل است.

او تاکید کرد: هیچگونه آلودگی زیست محیطی در محل حادثه و اطراف آن رُخ نداده است.

به گفته او، حریق این واحد تولیدی در شهرک صنعتی مبارکه که  ۴۰۰ واحد صنعتی در آن مستقر است، روی داده، به همین دلیل در همان ساعت اولیه وقوع حادثه، تخلیه اضطراری کارگران از محل نیز انجام شده است.

شیشه‌فروش اظهار داشت: برای مهار آتش سوزی، نیروهای آتش‌نشانی از شهرداری‌های تمام شهرهای استان از جمله اصفهان، بهارستان، شاهین‌ شهر، زیباشهر، کرکوند، فلاورجان، فولاد مبارکه و دیگر شهرها به محل اعزام شدند.

همچنین روابط‌عمومی اورژانس استان اصفهان اعلام کرد:  پس از اعلام وقوع حریق در یک کارخانه‌ واقع در شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله سه واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودروی امدادی از هلال احمر استان در محل حاضر شدند.

شرکت صنعتی “آراد صنعت” به تولید مواد شیمیایی برای مصارف پتروشیمی می‌پردازد.

شهرک صنعتی مبارکه در ۴۵ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.