سلام و پیام مقام معظم رهبری به مردم استان سیستان و بلوچستان

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: خدا را شاکریم که از سوی دوست برای دیار دوست و دوستان حامل سلام و پیام هستیم و آمده‌ایم تا سلام مقام معظم رهبری را به مردم استان سیستان و بلوچستان برسانیم.

به گزارش شهروند آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری که همراه هیاتی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است، روز یکشنبه با بیان این مطلب اظهارداشت: آمده‌ایم اندوه و ناراحتی رهبر انقلاب را از حوادثی که اتفاق افتاده و تدابیر عالی که برای حل مشکلات داشته‌اند و تدابیر تکمیلی را با بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان گذاشته و از عزیزانی که در این حوادث، شهید، جانباخته، جانباز و مجروح شده‌اند دیدار خواهیم داشت و از آنها دلجویی خواهیم کرد.

او ادامه داد: البته در این ایام، نماینده مقام معظم رهبری در استان و استاندار مسیرهایی را دنبال کرده‌اند اما این تدبیر ویژه مقام معظم رهبری است و امیدواریم منشاء خیر و برکت باشد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدوی مهر، دبیر هیات امنای جامعه المصطفی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطفیان دبیر شورای برنامه ریزی مدارس دینی اهل سنت از دیگر اعضای این هیات هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و هیات همراه با استقبال نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان وارد استان شدند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.