احیای تاچریسم در بریتانیا

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان، یکشنبه 13 نوامبر 2022

 بر اساس تحلیل جدید آبزرور، بودجه کوچک «فاجعه‌بار» نخست‌وزیر سابق لیز تراس برای دولت بریتانیا حدود 30میلیارد پوند هزینه داشت.

شهروندآنلاین- ساندی اکسپرس با گزارشی درباره برنامه‌های «نجات» بریتانیا از «اقتصاد بیمار» این کشور می‌گوید که نخست‌وزیر ریشی سوناک با پیروی از کتاب «بازی بانوی آهنین» در مورد افزایش مالیات و کاهش هزینه‌ها می‌خواهد «تاچریسم» را احیا کند.

تایمز

ساندی تایمز با انتشار عکسی از دو زن جوان که در پرچم ملی آبی و زرد نمادین خود پوشیده شده بودند، در گزارش اصلی خود به آزادسازی خرسون توسط اوکراین از اشغال روسیه می‌پردازد. به گزارش این روزنامه انگلیسی انبوهی از «ساکنان خوشحال» پس از هشت ماه «سرکوب وحشیانه» در خیابان‌های شهر در جنوب اوکراین صف کشیده‌اند و برخی از افراد از ترس از انتقام‌جویی به می‌گویند.

اکسپرس

ساندی اکسپرس با گزارشی درباره برنامه‌های «نجات» بریتانیا از «اقتصاد بیمار» این کشور می‌گوید که نخست‌وزیر ریشی سوناک با پیروی از کتاب «بازی بانوی آهنین» در مورد افزایش مالیات و کاهش هزینه‌ها می‌خواهد «تاچریسم» را احیا کند. این روزنامه می‌گوید که نخست‌وزیر هشدار می‌دهد «هیچ جایگزینی» برای آنچه که ترکیب مبهم از مالیات‌های بالاتر و بودجه‌های کمتر دولتی می‌خواند و هفته آینده توسط صدراعظم جرمی هانت اعلام خواهد شد، وجود ندارد.

آبزرور

 براساس تحلیل جدید آبزرور، بودجه کوچک «فاجعه‌بار نخست‌وزیر سابق لیز تراس برای دولت حدود 30میلیارد پوند هزینه داشت. تخمین اندیشکده چپ‌گرای بنیاد رزولوشن می‌گوید که این نشان‌دهنده دوبرابرشدن مبلغی است که خزانه‌داری باید در افزایش مالیات‌ها و کاهش هزینه‌ها در این هفته جمع‌آوری کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.