جزئیات حمله به مقر تروریست‌ها در اقلیم شمال عراق

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای سپاه گفت: تا زمانی که اقلیم کردستان یا دولت مرکزی عراق خواسته‌های جمهوری اسلامی مبنی بر خلع سلاح گروهک‌ها و اخراج آنان را عملی نکند همچنان این اقداماتمان ادامه می‌یابد.

به گزارش شهروند آنلاین، سردار اصانلو با اشاره به هدف قرار دادن مقر گروهک‌های تروریستی در اقلیم کردستان عراق، اظهار کرد: هم با پهپادهای انتحاری،هم با پهپادهای رزمی و هم با موشک مقرهای گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریستی را هدف قرار دادیم و دقیقاً همه اهدافی را که شناسایی کردیم مورد هدف قرار دادیم.

او افزود: تعدادی از افراد این گروهک‌ها را در داخل در اغتشاشات اخیر، دستگیر کرده‌ایم و تعدادی از آنان اعتراف کرده‌اند که برای ایجاد اغتشاش، کشته‌سازی وارد ایران شدند و نیز از عوامل داخلی استفاده کرده‌اند.

فرمانده قرارگاه حمزه نیروی زمینی سپاه تصریح کرد: تا زمانی که اقلیم کردستان یا دولت مرکزی عراق خواسته‌های جمهوری اسلامی مبنی بر خلع سلاح گروهک‌ها و اخراج آنان را عملی نکند همچنان این اقداماتمان ادامه می‌یابد.

او ادامه داد: سپر انسانی که متاسفانه آنان از خانواده‌های خودشان و در مقرهای‌شان ساخته‌اند تا یک زمانی برای ما معنی دارد و مجبوریم مقرهایی که  حتی در کنار خانه‌های سازمانی ایجاد کرده‌اند را مورد هدف قرار دهیم./ایسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.