رئیس‌جمهوری، خوش‌تیپ‌ها را بدرقه کرد

دوشنبه شلوغ تیم ملی فوتبال؛ کی‌روش به رئیسی قول داد، تاج پیراهن تیم‌ ملی

کاروان تیم ملی فوتبال بعد از حضور نزد ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری، برای حضور در جام جهانی، تهران را به مقصد قطر ترک کرد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، دوشنبه موعود برای تیم ملی فوتبال ایران سرانجام فرا رسید و کارلوس کی‌روش و شاگردانش بعد از سپری‌کردن یک روز شلوغ، در نهایت عازم دوحه شدند. اعضای تیم ملی در آخرین روز حضور در تهران برنامه‌های متنوعی داشتند که مهم‌ترین آن دیدار با ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری، بود.

آنها بعد از انجام آخرین تمرین در تهران، به هتل المپیک رفتند؛ لباس‌های رسمی خود را که کت، شلوار و پیراهن مردانه بود، تحویل گرفتند؛ از در هتل به سوی نهاد ریاست‌جمهوری بدرقه شدند و بعد از دیدار با رئیس‌جمهوری به فرودگاه رفتند تا در نهایت به سمت قطر پرواز کنند.

آخرین تمرین با شور و حال ویژه

آخرین تمرین تیم ملی قبل از اعزام به دوحه در شرایطی برگزار شد که محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی؛ مهدی محمدنبی و منصور قنبرزاده، نواب  رئیس فدراسیون و طهمورث حیدری، احسان اصولی و خداداد افشاریان از اعضای هیات رئیسه فدراسیون به عنوان میهمان حضور داشتند.

شور و حال کی‌روش و سایر اعضای تیم ملی در این تمرین دیدنی بود. کی‌روش هنگام بازی درون تیمی بر سر ابوالفضل جلالی فریاد زد و به او گفت که «موقع حمله چرا جلو نمی‌روی؟» بازی انفرادی ملی‌پوشان باعث توقف بازی از سوی کی‌روش شد و خطاب به ملی‌پوشان گفت: «برای تیم بازی کنید، برای خودتان بازی نکنید!» یکی دیگر از نکات جالب تمرین این بود که کی‌روش تصمیم گرفت نحوه صحیح پرتاب اوت و جاگیری بازیکنان در زمان ارسال توپ را در صحنه‌ای از فوتبال درون‌تیمی به شاگردانش آموزش بدهد.

ضمن اینکه در پایان بازی درون‌تیمی که با تک‌گل شجاع خلیل‌زاده یک بر صفر به سود تیم اصلی تمام شد، کی‌روش از بازیکنان خواست مانند دیدارهای رسمی در پایان بازی همدیگر را در آغوش بگیرند و با یکدیگر خداحافظی کنند.

ناگهان ملی‌پوشان خوش‌تیپ‌تر شدند!

بازیکنان تیم ملی بعد از انجام تمرین به هتل المپیک رفتند تا لباس‌های رسمی خود را برای حضور در دوحه تحویل بگیرند. در شرایطی که در هتل المپیک جای سوزن انداختن نبود، بازیکنان خسته از تمرین با لباس فرم خود شامل کت و شلوار سرمه‌ای، پیراهن سفید و کفش سرمه‌ای با زیره سفید از میان جمعیت گذشتند. بعد از تلاوت قرآن، مادر چند شهید نیز دقایقی برای ملی‌پوشان صحبت کردند. سپس اعضای تیم ملی از زیر قرآن رد شدند و در حالی که کارکنان هتل المپیک نیز برای آنها اسپند دود کرده بودند، سوار اتوبوس شدند.

دیدار پراتفاق ملی‌پوشان با ابراهیم رئیسی

برنامه بعدی دوشنبه شلوغ اعضای تیم ملی، حضور در نهاد ریاست‌جمهوری و دیدار با ابراهیم رئیسی بود. در مراسمی که حوالی بعد از ظهر دوشنبه برگزار شد، بازیکنان، کادر فنی و اجرایی و سایر اعضای تیم ملی نزد رئیس‌جمهوری رفتند تا رئیسی آنها را به سمت قطر بدرقه کند. در این دیدار حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال و وحید امیری، علیرضا بیرانوند، رامین رضاییان و مرتضی پورعلی‌‌ گنجی به نمایندگی از اعضای تیم ملی فوتبال به بیان نظرات، دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

ابراهیم رئیسی نیز در سخنانی با قدردانی از تلاش‌های بازیکنان و کادر فنی تیم ملی در مسیر آماده‌سازی برای آوردگاه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، برای ملی‌پوشان فوتبال کشورمان آرزوی موفقیت کرد.

محمدمهدی رحیمی، مدیر کل روابط عمومی ریاست‌جمهوری روز دوشنبه در توضیح دیدار ملی‌پوشان فوتبال کشورمان با رئیس‌جمهوری در توییتر نوشت: «دکتر رئیسی ۹۰دقیقه میزبان تیم ملی فوتبال بودند و گفتند با تلاش‌های شما و روحیه بالایی که دارید قطعا در میادین ۹۰دقیقه‌ای جام جهانی قطر هم دل مردم را شاد خواهید کرد. رئیس‌جمهوری خواستند سلام ایشان را به لژیونرها که از باشگاه‌هایشان مستقیم به قطر رفته‌اند هم برسانند.»

یکی از اتفاقات جالب مراسم هم قولی بود که کارلوس کی‌روش به رئیس‌جمهوری داد. او در خلال صحبت‌هایش گفت: «قول می‌دهم تمام تلاش‌مان را برای سربلندی و شادی مردم ایران در جام جهانی انجام بدهیم.»

پیراهن شماره 12،‌ تقدیم به رئیس‌جمهوری

مهم‌ترین حاشیه مراسم دیدار ملی‌پوشان با ابراهیم رئیسی هدیه اعضای تیم برای رئیس‌جمهوری بود. مدیران فدراسیون فوتبال از قبل پیراهن شماره 12 تیم ملی را به نام سید ابراهیم رئیسی آماده کرده بودند و مهدی تاج، رئیس فدراسیون در این مراسم آن را به رئیس‌جمهوری تقدیم کرد. با توجه به حمایت رئیس‌جمهوری از تیم ملی فوتبال، مهدی تاج پیراهن شماره 12 را به منزله یار دوازدهم تیم ملی، به او اهدا کرد.

تاج بعد از پایان مراسم در گفت‌وگویی درباره مراسم مذکور بیان کرد:‌ «اعضای تیم ملی خدمت آقای رئیس‌جمهوری رفتند. در آنجا هم آقای سجادی و هم بنده صحبت کردیم. آقای کی‌روش نیز صحبت کرد و بازیکنان نیز نظرات‌شان را گفتند. اتفاق خوبی رخ داد. یک جو خیلی خوبی آنجا ایجاد شد که ای کاش بقیه بازیکنان را نیز ما داشتیم.»

او ادامه داد: «آقای رئیس‌جمهوری گفتند که این تیم ملی کشور ایران است و ما نیز از بازیکنان حمایت می‌کنیم. من اظهار نظر کی‌روش را خیلی مهم دانستم که به آقای رئیسی قول دادند ما مطمئنا برای ایران خوشحالی می‌آوریم. بازیکنانی مثل بیرانوند، پورعلی‌گنجی و امیری نیز صحبت کردند.»

تاج درباره قول پاداش رئیس‌جمهوری به اعضای تیم ملی در صورت صعود گفت: «در فوتبال هیچ چیزی صد در صد نیست و آقای رئیسی هم قول پاداش به بازیکنان داده‌اند.»

پیش به سوی قطر با هواپیمای اختصاصی

بعد از دیدار ملی‌پوشان با رئیس‌جمهوری، آنها سوار بر اتوبوس اختصاصی تیم ملی فوتبال راهی فرودگاه امام خمینی(ره) شدند. آنان حضوری کوتاه‌مدت در CIP فرودگاه داشتند و در نهایت وارد هواپیمای اختصاصی قطر ایرلاین که لوگوی جام جهانی نیز روی آن نقش بسته بود، شدند.

کاروان تیم ملی در نهایت عصر روز دوشنبه تهران را به مقصد دوحه ترک کرد؛ آن هم سوار بر هواپیمایی مجهز که همه صندلی‌هایش بیزینس کلاس بود و پذیرایی مطمئن و خوبی از اعضای تیم ملی ایران داشت.

گفتنی است؛ بازیکنان تیم ملی بعد از حضور در قطر رسما برای جام جهانی آماده می‌شوند؛ اولین تمرین ایران در دوحه روز سه‌شنبه برگزار می‌شود و سپس بازیکنان خود را برای مسابقه دوستانه روز 25 آبان با تونس آماده خواهند کرد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.