تصمیم بزرگ بایدن برای آینده/خیانت منچستر یونایتد به رونالدو

کیوسک؛ نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های جهان؛ دوشنبه، 14 نوامبر 2022

دوشنبه، 14 نوامبر 2022، نیویورک‌تایمز درباره انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا تیتر زد: «پیروزی سنا جان‌پناه بایدن در برابر G.O.P» و «بایدن با تصمیمی بزرگ در مورد آینده‌اش روبه‌روست». «یونایتد به من خیانت کرد» عنوان گزارش اصلی روزنامه سان از مصاحبه جنجالی رونالدو بود.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین؛ مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های نیویورک‌تایمز، تایمز و سان به شرح زیر است:

نیویورک‌تایمز

«پیروزی سنا جان‌پناه بایدن در برابر G.O.P» و «بایدن با تصمیمی بزرگ در مورد آینده‌اش روبه‌روست» عناوین گزارش نیویورک‌تایمز درباره انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکاست. در این گزارش آمده است: «این روزها، روزهای سختی برای جو بایدن، رئیس‌جمهوری ایالات متحده است. انتخابات میان‌دوره‌ای اعتباری را که مدت‌ها به دنبال آن بود، رقم زد. دموکرات‌ها سنا را حفظ کردند و حتی اگر مجلس نمایندگان را از دست بدهند، با اختلاف اندکی خواهد بود. جمهوری‌خواهان (G.O.P) در حال عقب‌نشینی هستند و اتفاقا روس‌ها نیز همین‌طور و تورم هم اندکی.»

تایمز

«پیمان جدید با فرانسه برای مهار جریان مهاجران» عنوان گزارش اصلی تایمز است. به گزارش این روزنامه، بریتانیا و فرانسه یک قرارداد امنیتی امضا می‌کنند که هدف آن جلوگیری از عبور افراد با قایق‌های کوچک از کانال مانش است. در گزارش آمده: «قرار است روز دوشنبه یک پیمان امنیتی چند میلیون پوندی بین بریتانیا و فرانسه، برای رسیدگی به وضعیت قایق‌های کوچکی که از کانال مانش به بریتانیا می‌روند، امضا شود. بیش از 40 هزار نفر تاکنون این سفر دریایی خطرناک را در سال جاری انجام داده‌اند.»

سان

«یونایتد به من خیانت کرد» عنوان گزارش اصلی روزنامه سان است که بر مصاحبه جنجالی کریستیانو رونالدو با پیرس مورگان، روزنامه‌نگار، برنامه‌ساز و مجری معروف، متمرکز است؛ مصاحبه‌ای که در آن، ستاره پرتغالی از رفتار باشگاه منچستریونایتد و سرمربی هلندی‌اش به‌شدت انتقاد کرد. نماد فوتبال، کریستیانو رونالدو، به پیرس مورگان و  روزنامه سان گفته است که احساس می‌کند منچستریونایتد به او «خیانت» کرده است، برای اریک تن‌هاخ، سرمربی، احترامی قائل نیست و وقتی دختر نوزادش در سال گذشته بیمار شد، باشگاه با او ابراز همدلی و همدردی نکرد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.