پرستاران هزینه های بحران مهاجرت را می پردازند

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه های جهان، سه شنبه 15 نوامبر 2022

به پرستاران خارجی که برای اخذ مدارک تحصیلی و پیوستن به نیروی کار شبکه بهداشت و درمان انکلیس و جبران کمبود نیروی انسانی متخصص در بریتانیا تحصیل می کنند،یک ماه اخطار داده شده تا از هتل ها خارج شوند و “راه را برای پناهجویان باز کنند”.

شهروندآنلاین- چرا پرستاران باید هزینه های بحران مهاجرت را بپردازند؟ دیلی میل در گزارشی به فشار دولت انگلیس به پرستاران خارجی برای تخلیه هتل ها و مسافرخانه ها اشاره کرده و نوشته به پرستاران خارجی که برای اخذ مدارک تحصیلی و پیوستن به نیروی کار شبکه بهداشت و درمان انگلیس و جبران کمبود نیروی انسانی متخصص در بریتانیا تحصیل می کنند،یک ماه مهلت داده شده تا از هتل ها خارج شوند و “راه را برای پناهجویان باز کنند”.

تایمز

تایمز می‌گوید، نخست‌وزیر ریشی سوناک، حمایت از فقیرترین افراد را در اولویت قرار داده و دستمزد زندگی را از 9.50 پوند در ساعت به حدود 10.40 پوند در ساعت افزایش می‌دهد. به گفته این روزنامه، هشت میلیون خانوار نیز هزینه زندگی تا سقف 1100 پوند در سال دریافت خواهند کرد.

گاردین

گاردین گزارش می دهد که مقامات محلی کنت و همسفیر تحت کنترل محافظه کاران به نخست وزیر هشدار داده اند که طی چند ماه آینده اعلام ورشکستگی خواهند کرد. این روزنامه همچنین کمپین پر سر و صدایی در صفحه اول خود پوشش داده است، کمپینی که با 30 روزنامه و سازمان رسانه ای در سراسر جهان راه اندازی شده تا به مخاطبان دیدگاه مشترکی درباره آنچه که باید“برای جلوگیری از حرکت سیاره به سمت نقطه صفر”  انجام شود،بدهند.

دیلی میل

پرستاران هزینه های بحران مهاجرت را می پردازند؛ به گزارش دیلی میل، به پرستاران خارجی که برای اخذ مدارک تحصیلی و پیوستن به نیروی کار شبکه بهداشت و درمان انکلیس و جبران کمبود نیروی انسانی متخصص در بریتانیا تحصیل می کنند،یک ماه اخطار داده شده تا از هتل ها خارج شوند و “راه را برای پناهجویان باز کنند”.

فایننشال تایمز

فایننشال تایمز در گزارشی از اولین ملاقات حضوری بین رهبران دو قدرت بزرگ جهانی – چین و ایالات متحده – گزارش می دهد. این گزارش می‌گوید که تنش‌ها در تایوان محور گفتگوهای رهبران دو کشور در بالی بوده و تلاش‌های جو بایدن و شی جین پینگ برای بهبود روابط را تحت الشعاع قرار داده است.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.