حاج علی اکبری: تجزیه طلبی در بین مردم سیستان و بلوچستان جایگاهی ندارد

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: تجزیه طلبی در بین مردم سیستان و بلوچستان جایگاهی ندارد و ساکنان این استان مظهر وحدت هستند.

به گزارش شهروند آنلاین،حجت‌الاسلام‌والمسلمین حاج علی اکبری روز سه‌شنبه در جمع علما، بزرگان و اقشار مختلف مردم شهرستان خاش اظهارداشت: مردم سیستان و بلوچستان برای حفظ کیان ایران اسلامی هزاران شهید تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کرده‌اند.

او ادامه داد: اگر کسی این حرف را گفته شاید خواسته نفوذی‌ها را بگوید و یا کسانی که از بیرون آمده و پول گرفته‌اند و شناسنامه ندارند و اگر کسی به شما گفته اشتباه کرده زیرا شما مظهر غیرت و جوانمردی هستید.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: مسائل اخیر که در سیستان و بلوچستان رخ داد خاطر رهبر معظم انقلاب را آزرده و رنجاند و ایشان دستور فرمودند که این مسائل به طور دقیق بررسی شود.

او بیان کرد: وقتی یک جوان شیعه توسط اغتشاشگران سوزانده شد ناراحت شدید و ما هم وقتی به یک بلوچ آسیب وارد شد نگران و آزرده خاطر می‌شویم.

حجت الاسلام حاجی علی اکبری اظهارداشت: ما در ایران اسلامی ظرفیت‌های بزرگی از جمله وجود نازنین رهبر معظم انقلاب و قانون اساسی را داریم که با وجود این ۲ ظرفیت بزرگ کشور در بن بست وجود ندارد.

او بیان کرد: انتقاد با مساله اغتشاش بسیار متفاوت است زیرا در اغتشاش ناامنی و آسیب وارد شدن به اموال عمومی و مردم مطرح است که این مورد دوم مدنظر و خواست دشمنان نظام و ایران اسلامی است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: ممکن است در این بین عده‌ای از جوانان و افراد فریب خورده و در دام دشمن بیفتند که ما وظیفه داریم آنان را از این نقشه شوم دشمن آگاه سازیم.

او بیان کرد: چنانچه در خصوص جانباختگان حوادث اخیر در سیستان و بلوچستان مشخص شود که کسی بی گناه و یا به علت خطای انسانی کشته شده باشد با تدبیر رهبر معظم انقلاب شهید محسوب می‌شود./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.