مخبر:مشکلی برای تامین کالاهای اساسی نداریم

آیت‌الله‌‌‌العظمی سبحانی: حوادث و مشکلات نباید دولت را از پیگیری برنامه‌ها‌ و تلاش‌ برای خدمت‌رسانی باز دارد

محمد مخبر که امروز به قم سفر کرده است‌، در دیدار با آیت‌الله‌‌‌العظمی‌ سبحانی با اشاره به موقعیت استراتژیک‌ و ظرفیت‌ها و امکانات کشور برای حل مشکلات و رونق اقتصادی گفت: بزرگ‌ترین نگرانی در مقطع آغاز به‌ کار دولت تأمین کالاهای اساسی بود اما امروز با اقدامات انجام شده، نگرانی در این زمینه وجود ندارد‌ و به نقطه اطمینان‌بخش رسیده‌ایم.

به گزارش شهروند آنلاین از پایگاه اطلاع‌رسانی معاون اول رئیس‌جمهوری، مخبر با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد. مخبر‌ درباره اجرای‌ طرح عادلانه‌سازی یارانه‌ها نیز توضیح داد: پرداخت ارز ۴۲۰۰ تومانی باعث افزایش قاچاق و بی‌عدالتی در جامعه شده بود که دولت‌ با شجاعت در جهت اصلاح آن گام برداشت.

معاون اول رئیس‌جمهوری، توسعه روابط با همسایگان، افزایش صادرات گاز‌، فروش نفت و درآمدهای ارزی‌ کشور، جلوگیری از روند خلق پول و کاهش آمار مرگ و میر روزانه بیماران کرونایی در پی تولید واکسن داخلی را از دیگر توفیقات دولت در یک سال گذشته عنوان کرد.

مخبر از کاهش تورم‌ و حل معضل بیکاری و مسکن به‌عنوان اولویت‌های کاری دولت سیزدهم یاد کرد و گفت که دولت با عزم راسخ و برنامه‌ای کاربردی این سه موضوع را پیگیری خواهد کرد.

معاون اول رئیس‌جمهوری با بیان اینکه دولت همواره خود را نیازمند نظرات مراجع‌ و علما می‌داند، اظهار داشت: دولت به توصیه‌های بزرگان توجه دارد و خود را بی‌نیاز از رهنمودهای خیرخواهانه نمی‌داند‌.

آیت‌الله‌‌ العظمی‌ سبحانی نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات دولت، اظهار داشت: اداره کشور همواره امری دشوار همراه با فراز و فرود بوده و حوادث، فرصتی برای آسیب‌شناسی و رفع نقاط ضعف هستند.

این مرجع عالیقدر‌ با بیان اينکه حوادث و مشکلات نباید دولت را از پیگیری برنامه‌ها‌ و تلاش‌هایش در خدمت‌رسانی به مردم بازدارد، برای دولت در پیشبرد‌ اهدافش‌ آرزوی موفقیت کرد./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.