در سفر یک روزه دکتر کولیوند به استان یزد چه گذشت؟

دکتر کولیوند در این دیدارها با تقدیر از خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر بر تلاش برای تحقق حقوق امدادگران و همچنین تامین وسایل حفاظت فردی و تجهیزات مورد نیاز امدادگران برای خدمت به حادثه‌دیدگان تاکید کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر دستاوردهای سفر یک روزه دکتر کولیوند به استان یزد و اهداف این سفر را تشریح کرد.

موسوی در تشریح جزئیات و اهداف سفر یک روزه رئیس جمعیت هلال‌احمر به استان یزد گفت: دکتر کولیوند در این سفر با نمایندگان مجلس شورای اسلامی در شهرستان‌های اردکان، میبد و تفت دیدار و بر ضرورت حمایت مجلس از هلال‌احمر در جهت توسعه خدمات این نهاد تاکید کرد.
موسوی گفت: رئیس هلال‌احمر در گفت‌وگو با نمایندگان مجلس، مشکلات پیش‌روی هلال‌احمر در خدمت‌رسانی به مردم را تشریح و به کمبود پایگاه‌های امدادی با توجه به گستردگی و تنوع حوادث در کشور  اشاره کرد. نیاز ناوگان امداد خودرویی و هوایی هلال‌احمر به بازسازی و نوسازی مبحث دیگری بود که رئیس هلال‌احمر به آن اشاره کرد و تحقق آن را منوط به حمایت مجلس و دولت دانست‌‌.
سرپرست اداره‌کل روابط‌عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال‌احمر همچنین با اشاره به دیدار و گپ و گفت صمیمانه دکتر کولیوند با امدادگران هلال‌احمر در شهرستان‌های میبد، اردکان و تفت، افزود: دکتر کولیوند در این دیدارها با تقدیر از خدمات شبانه‌روزی امدادگران هلال‌احمر بر تلاش برای تحقق حقوق امدادگران و همچنین تامین وسایل حفاظت فردی و تجهیزات مورد نیاز امدادگران برای خدمت به حادثه‌دیدگان تاکید کرد.
موسوی افزود: در ادامه این سفر رئیس جمعیت هلال‌احمر با استاندار یزد دیدار و درخصوص اتمام پروژه‌ های نیمه تمام هلال‌احمر یزد با همکاری و مساعدت استانداری گفت‌ وگو و تبادل نظر کرد. در پایان سفر، دکتر کولیوند در گردهمایی آموزشی معاونان و مسئولان حقوقی جمعیت که به میزبانی هلال‌احمر یزد برگزار شد، حضور یافت و در سخنانی به تعهد هلال‌احمر برای توسعه خدمات به مردم از طریق افزایش تعاملات داخلی و بین‌المللی و همچنین تلاش برای رفع مشکلات معیشتی کارکنان این نهاد تاکید کرد./ پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.