واکنش بایدن به پیروزی جمهوری‌خواهان

رئیس جمهور دموکرات آمریکا با انتشار بیانیه‌ای به جمهوری‌خواهان بابت پیروزی در کسب اکثریت در مجلس نمایندگان آمریکا واکنش نشان داد

به گزارش شهروند آنلاین؛ جو بایدن، رئیس‌جمهور دموکرات آمریکا در واکنش به پیروزی جمهوری خواهان در بیانیه اعلام کرد: من به کوین مک‌کارتی، رهبر جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا بابت پیروزی در این مجلس تبریک می‌گویم. من با هرکسی چه جمهوری‌خواه و چه دموکرات همکاری خواهم کرد تا نتایج خوبی را برای مردم ایالات متحده آمریکا رقم بزنیم.

وی افزود، آینده آمریکا “بسیار نویدبخش” است و مردم این کشور از دولت و سیاست آمریکا می‌خواهند تا همه چیز را برایشان فراهم کنند.

با گذشت چندین روز از برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، در نهایت جمهوری‌خواهان آمریکایی توانستند به ۲۱۸ رای لازم برای کسب اکثریت در مجلس نمایندگان دست یابند.

در دو سال اول ریاست جمهوری جو بایدن، کنترل مجلس نمایندگان آمریکا در دست دموکرات‌ها بود. در جریان این انتخابات، دموکرات‌ها توانستند بار دیگر کنترل مجلس سنا را با کسب ۵۰ کرسی به دست بگیرند. با این حال انتخابات سنا در ایالت جورجیا به دور دوم کشیده شده و قرار است ششم دسامبر برگزار شود./ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.