مادر کیان پیرفلک: صفحه اینستاگرام من را هک کردند

مادر کیان پیرفلک، شهید ۹ ساله حادثه تروریستی ایذه با اذعان به اینکه فرزند من شهید شده است گفت: از پیج اینستاگرام من سوءاستفاده می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین،زینب مولایی راد در گفت‌وگویی تلویزیونی با سیمای خوزستان بیان کرد: شامگاه چهارشنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۱ درحال عبور از محل وقوع حادثه تروریستی ایذه بودیم که گلوله به خودروی ما اصابت کرد.

او افزود: خواهشمندم از صفحه اینستاگرام و حرف‌های من سوءاستفاده نکنید، موضوع‌های هنری در صفحه شخصی خود می‌گذارم.

مولایی راد بیان داد: پسرم شهید شده است، در مصاحبه هایم از خوبی‌ها و آرزوهای کیان گفتم، خواهشمندم از فرزندم سوءاستفاده نکنید.

مادر کیان ادامه داد: صفحه شخصی من در اینستاگرام بسته است و محتواهایی که در فضای مجازی منتشر شده، مربوط به من نیستند. بعد از حادثه تروریستی و شهادت کیان، از تلفن همراهم اطلاع ندارم، دیگران می‌گویند که فیلم‌ها و مسائلی در صفحه شخصی‌ام منتشر شده است، این در حالی است که در روستای محل تشییع و تدفین فرزندم، دسترسی به اینترنت نداشتم که بخواهم فیلم یا عکس یا محتوا بگذارم.

به خاطر هک شدن صفحه شخصی در اینستاگرام شکایت می‌کنم

او افزود: هیچ شخصی با ما دشمنی نداشت و برای هک شدن صفحه اینستاگرام هم شکایت خواهم کرد؛ مسئولان قول داده‌اند به این موضوع رسیدگی و عامل شهادت کیان را قصاص کنند.

ولی اله حیاتی، معاون سیاسی امنیتی استاندار خوزستان در گفت و گویی اعلام کرد: براساس صحبتی که با خانواده پیرفلک و مادر کیان داشتم،او اعلام کرده که اکانت اینستاگرام او به نوعی هک شده و از دسترس او خارج شده است.

شامگاه چهارشنبه هفته گذشته یک حادثه تروریستی در شهرستان ایذه به وقوع پیوست که هفت نفر از مردم و حافظان امنیت، از جمله کیان پیرفلک کودک ۹ ساله ایذه‌ای شهید شدند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.