حسینی: بازی خیلی سختی در پیش است

سنگربان تیم ملی ابراز امیدواری کرد که اولین حضورش در جام جهانی منجر به اولین صعود تیم ملی به دور گروهی مسابقات شود.

به گزارش شهروند آنلاین، حسین حسینی و وحید امیری دو بازیکن تیم ملی بودند که در آخرین کنفرانس خبری تیم ملی پاسخگوی سوالات خبرنگاران شدند.

حسین حسین در این کنفرانس حرف‌هایش را با تسلیت به خانواده‌های داغدار در ایران اینطور آغاز کرد: قبل از هر چیزی جا دارد تسلیت بگویم به همه خانواده‌هایی که عزیزانشان را در اتفاقات اخیر از دست داده‌اند. این را بدانند که ما در کنار آنها هستیم.

او سپس درباره حضور در جام جهانی ادامه داد: من اولین جام جهانی‌ام را تجربه می‌کنم. امیدوارم این جام جهانی مصادف باشد به صعود تیم‌مان به مرحله بعدی.

سنگربان تیم فوتبال استقلال در ادامه رمز موفقیت تیم ملی را یکدلی دانست و اضافه کرد: همه ما می‌دانیم که گروه سختی داریم و مهم‌ترین بازی ما مقابل انگلیس است. واقعا باید با نهایت قدرت کار کنیم تا بتوانیم از گروه صعود کنیم. به نظرم یکدلی و همدلی برگ برنده ما در مسابقات خواهد بود و امیدوارم به موفقیت برسیم.

حسینی در پاسخ به سوالی که آیا امیدوار است در دیدارهای تیم ملی از ابتدا وارد زمین شود، گفت: من در جام جهانی قبلی تا آخرین اردو در لیست بودم ولی نتوانستم به جام جهانی برسم. خیلی خوشحالم که توانستم با تلاش در این جام جام جهانی باشم. کار من فقط تمرین کردن است و این به نظر کادر فنی و مربی بر می‌گردد که چه کسی بازی کند. امیدوارم هر کسی بازی می کند بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد.

سوال بعدی از حسینی و امیری درباره نظرشان درباره تیم ملی انگلیس بود که سنگربان تیم ملی اینطور به این سوال پاسخ داد: انگلیس یکی از تیم‌های فوتبال بلد و یکی از بهترین تیم‌های فوتبال دنیا است. می دانیم بازی خیلی سختی در پیش است و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا در این مسابقه موفق باشیم./ورزش سه

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.