چرایی بحران خودرو‌های فرسوده در هلال احمر

نایب رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی گفت: تخصیص نامناسب بودجه هلال احمر، این جمعیت را با بحران امکانات لجستیکی مواجه کرده است.

به گزارش شهروند آنلاین،رحمت الله نوروزی درباره وضعیت نامناسب هلال احمر در حوزه دسترسی به امکانات لجستیکی گفت: باید به هلال احمر برای تأمین امکانات لجستیکی‌اش کمک شود، در دوره نهم در مجلس کمک زیادی به هلال احمر کردیم.

او در ادامه بیان کرد: در مجلس یازدهم تخصیص بودجه‌های خوبی به هلال احمر دادیم، اما متأسفانه این ردیف‌ها در اختیار آنها قرار نگرفته و هلال احمر نتوانسته آمبولانس، خودرو‌های امداد و نجات و بالگرد و سایر امکانات لجستیکی خود را به روز کند.

نایب رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس افزود: به این لحاظ که حوادث زیادی در کشور داریم و هلال احمر تأثیر بسزایی در امدادرسانی دارد باید از این جمعیت حمایت شود تا بتواند در هنگام وقوع حوادث پیش بینی نشده به خوبی اقدام به کمک رسانی کند.

او در ادامه خاطر نشان کرد: هلال احمر در سیل، زلزله، آتش سوزی و همه اتفاقات در حال امداد است و نباید با این امکانات محدود خدمات‌رسانی شود.

نوروزی با تاکید بر اینکه باید بودجه هلال احمر برای تقویت ناوگان امدادرسانی تقویت شود، ادامه داد: البته در مجلس یازدهم و در بودجه ۱۴۰۱ اعتبارات خوبی برای هلال احمر در نظر گرفته شد، اما سازمان برنامه و بودجه تخصیص مناسبی به هلال احمر صورت نداد./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.