سنگال-هلند؛ فینال زودرس گروه اول جام جهانی

لاله‌ها برای صدرنشینی باید شیرها را شکست بدهند

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، قطر و اکوادور بیش از هر مسابقه دیگری در انتظار برگزاری دیدار سنگال و هلند هستند؛ دو تیم قدرتمند از آفریقا و اروپا که روی کاغذ شانس‌های اصلی گروه اول جام جهانی برای صعود محسوب می‌شوند.

سنگالی‌ها در شروع جام جهانی با بدشانسی بزرگی مواجه شدند؛ به تازگی مشخص شده که سادیو مانه، ستاره شیرهای ترانگا که در عضویت بایرن مونیخ است به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را همراهی کند. این اتفاق تلخ اردوی سنگال را به شوک فرو برده، اما آلیو سیسه سعی کرده تیمش را از نظر روحی و فنی به بهترین شکل برای شروع تورنمنت آماده کند.

از سوی دیگر، لوییس فن‌خال، مرد نام آشنای نیمکت لاله‌های نارنجی تقریبا همه نفرات خود را در اختیار دارد. هلندی‌ها با توجه به نتایج خوبی که در انتخابی جام جهانی و همچنین لیگ ملت‌های اروپا کسب کردند بسیار به تیم کنونی‌شان امید دارند.

آنها آخرین بازی‌های خود را در لیگ ملت‌های اروپا مقابل ولز، لهستان و بلژیک با برد پشت سر گذاشتند تا نشان بدهند یکی از تیم‌های قدرتمند جام بیست و هفتم هستند. به همین دلیل هم هست که بسیاری از کارشناسان، هلند را شانس اول صعود از گروه می‌دانند؛ اتفاقی که در صورت تحقق و البته صعود ایران به عنوان تیم دوم از گروه دوم، باعث برخورد ایران و هلند در دور یک‌هشتم نهایی خواهد شد.

از سوی دیگر، سنگال بازی‌های تدارکاتی خود قبل از جام جهانی را مقابل ایران با تساوی پشت سر گذاشت و در برابر بولیوی دو بر صفر پیروز شد.

دومین بازی از گروه نخست رقابت‌های جام‌ جهانی توسط ولتون سامبایوی برزیلی سوت زده خواهد شد. سامبایوی ۴۰ ساله با کمک‌های همراه خود برونو پیرس و دنیلو مانیس در جام‌ جهانی ۲۰۲۲ قطر حضور دارد و به‌عنوان قضاوت‌کننده سومین بازی از این دوره رقابت‌ها انتخاب شده است.

گفتنی است؛ دیدار سنگال و هلند از ساعت 19:30 روز دوشنبه به وقت ایران شروع خواهد شد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.