سایه سنگین سیاست بر جام‌جهانی

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان؛ یکشنبه 20 نوامبر 2022

ساندی تایمز به تماشای هواداران مختلف از سراسر جهان می‌پردازد که می‌تواند آخرین جام‌جهانی لیونل مسی باشد.

شهروندآنلاین- شروع رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال بر بسیاری از صفحات اول روزنامه‌های یکشنبه غالب است، با این حال سیاست هنوز بر این ورزش سایه افکنده است.

اکسپرس

شروع رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال بر بسیاری از صفحات اول روزنامه‌های یکشنبه غالب است، با این حال سیاست هنوز بر این ورزش سایه افکنده است. ساندی اکسپرس از جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، به دلیل ایجاد «خشم» به‌واسطه سخنرانی‌اش که در آن در موضوع سوابق حقوق‌بشر قطر گیر کرده بود، انتقاد کرده و از اصطلاح  «بی‌حیا!» برای تیتر یک استفاده کرده است.

 

تایمز

ساندی تایمز به تماشای هواداران مختلف از سراسر جهان می‌پردازد که می‌تواند آخرین جام‌جهانی لیونل مسی باشد. داستان اصلی این روزنامه حکایت برنامه در حال بررسی دولت انگلیس برای رابطه‌ای به سبک سوئیس با اتحادیه اروپاست که می‌گوید می‌تواند به روابط اقتصادی نزدیک‌تر منجر شود اما منجر به بازگشت آزادی‌های سابق نمی‌شود.

 

تلگراف

یک کارتون عجیب در صفحه یک ساندی تلگراف، رابین هود را به تصویر می‌کشد که می‌گوید: «ما از «دزدی از ثروتمندان» خوش‌مان نمی‌آید. پس «تصمیم‌گیری دشوار» را ترجیح می‌دهیم. در جای دیگر، مصاحبه با ندیم زهاوی، صدراعظم سابق در این روزنامه منعکس شده است؛ رئیس حزب قول داد که محافظه‌کاران قبل از انتخابات عمومی بعدی مالیات‌ها را کاهش خواهند داد.

 

ایندیپندنت

این روزنامه نماد قهرمانی جام‌جهانی را به رنگ سیاه به تصویر کشیده و در تیتر اصلی نوشته: جام‌جهانی 2022 قطر و هزینه انسانی که بزرگ‌ترین جایزه فوتبال را لکه‌دار می‌کند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.