حمله راکتی به منطقه قارقامش ترکیه

استاندار «غازی عنتب» ‌ ترکیه از کشته شدن ۲ نفر بر اثر حمله راکتی به منطقه قرقامش در نزدیکی مرز سوریه خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از آناتولی، «داوود گل» استاندار غازی عنتب در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد که بر اثر اصابت پنج راکت توسط گروه تروریستی «پ ک ک» و «وای بی‌ جی» به منطقه قرقامش ۲ شهروند ترکیه کشته و ۶ نفر زخمی شده‌اند.

او افزود: عناصر این گروه‌های تروریستی پنج راکت از شرق رود فرات (شمال سوریه) به مرکز منطقه قرقامش شلیک کردند.

به گفته استاندار غازی، در پی این حمله دو تَن از شهروندان ترکیه کشته و ۶ نفر دیگر نیز زخمی شدند که حال دو تَن از آنها وخیم است.

خبرنگار آناتولی گزارش داد که راکت‌ها به یک مدرسه، دو خانه و یک منطقه کشاورزی در نزدیکی گذرگاه مرزی قرقامش اصابت کرده است.

پیشتر نیز بر اثر شلیک راکت توسط تروریست گروه تروریستی «پ ک ک» به گذرگاه “اونگو پنار” در مرز با سوریه در استان کیلیس در جنوب ترکیه، یک سرباز و هفت افسر پلیس ترکیه زخمی شدند.

برخی منابع اعلام کرده‌اند که حملات امروز گروه‌های تروریستی به خاک ترکیه در پاسخ به حملات دو روز گذشته این کشور به مقرهای این گروه‌ها در خاک سوریه بوده است.

بمب افکن‌های ارتش ترکیه به تلافی انفجار تروریستی چند روز پیش استانبول که اعلام شد کار یکی از کُردهای سوری بوده، دیروز و امروز در چند نوبت مناطقی از شمال سوریه را بمباران کردند که در اثر آن 12 نفر از جمله چند نظامی و غیرنظامی این کشور کشته و شماری نیز زخمی شدند.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.