حقایقی درباره رژیم غذایی لیونل مسی

آرژانتین طی نخستین دیدار در بیست‌ و دومین دوره جام جهانی فوتبال، طعمه شاهین‌های سبز شد

در حال حاضر، رژیم غذایی لیونل مسی کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین دو گروه غذایی عمده را در بر دارد:از سویی، شکر و مواد غذایی فرآوری‌شده و در سوی دیگر میوه، پروتئین و سبزیجات.

به گزارش شهروند آنلاین؛ مرد آرژانتینی که امروز تک‌گل تیمش را در شکست دو بر یک آلبی‌سلسته برابر عربستان به ثمر رساند، در برهه‌ای به مواد غذایی فوق‌فرآوری‌شده با چربی و شکر بالا روی آورد اما پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی او را به مسیر درست بازگرداند.

دکتر آدریان کورمیلو، اطمینان داد که عادت‌های بد غذایی مسی در جریان جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل، برای او مشکل‌ساز شد و مرد آرژانتینی در همان برهه تصمیم گرفت تا رژیم غذایی را به استفاده از مواد غذایی با ارزش غذایی بالاتر تغییر دهد.

در حال حاضر، رژیم غذایی مسی دو گروه غذایی عمده را در بر دارد: از یک طرف، شکر و مواد غذایی فوق‌فرآوری‌شده و در سوی دیگر، میوه، پروتئین و سبزیجات. بنا به تایید یک کارشناس تغذیه، زمانی که مسی برای ادامه فوتبال به اروپا رفت، حتی یک وعده هم سبزیجات مصرف نمی‌کرد.

با این حال، باید دید که اعجوبه آرژانتینی، پس از شکست غیرمنتظره تیمش برابر عربستان، می‌تواند با رژیم غذایی ویژه‌اش، از مرحله گروهی جام جان سالم به‌در ببرد یا خیر. تیم ملی آرژانتین در این دوره با تیم‌های عربستان، لهستان و مکزیک هم‌قرعه است./بهداشت نیوز

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.