رامبد جوان در به در به دنبال کمدین! + ویدئو

ساخت سری جدید برنامه خندوانه جدی شد

در شرایطی که به نظر می‌رسید رامبد جوان نیز به شبکه نمایش خانگی کوچ کرده و بنابراین فعلا قصد ساخت سری جدید خندوانه را ندارد، انتشار فراخوان جذب کمدین حکایت از این دارد که تولید مسابقه “خنداننده شو” و برنامه “خندوانه” جدی است

شهروند آنلاین: “رامبد جوان” که در چند هفته اخیر به خاطر مسکوت گذاشتن وعده ساخت سری جدید “خندوانه” در فضای مجازی و رسانه‌ای با انتقاد مخاطبان تلویزیون مواجه شده بود، ظاهرا قصد دارد مسابقه بزرگ “خنداننده شو ۳” را بسازد. گفته می‌شود که این مسابقه مهم‌ترین بخش فصل جدید “خندوانه” خواهد بود. پیش‌تر قرار بود رامبد جوان این مسابقه را به طور مجزا برای نمایش از طریق وی‌او‌دی‌ها بسازد.

به دنبال کمدین

رامبد جوان در راستای آخرین مراحل پیش‌تولید این برنامه، با انتشار فراخوانی از همه ایرانی‌ها دعوت کرده تا در مسابقه بزرگ”خنداننده شو ۳” در فصل جدید “خندوانه” شرکت کنند. جوان با انتشار ویدئویی در پیج شخصی‌اش در اینستاگرام چگونگی ارسال فیلم برای جذب کمدین در مسابقه “خنداننده شو” را توضیح داد. به گفته رامبد جوان فیلم‌های ارسالی نباید از سه دقیقه بیشتر باشد.

رامبد جوان در پست کوتاهی در اینستاگرام نوشت: «مسابقه بزرگ “خنداننده شو۳” در فصل جدید خندوانه. در این مرحله از تمام ایرانیان علاقه‌مند دعوت می‌شود که ویدیوهای اجرای استندآپ خود را تا پایان مهلت اعلام شده به آیدی تلگرام اعلام شده ارسال کنند. شرکت‌کنندگان در نظر داشته باشند که زمان فیلم‌های ارسالی نباید بیشتر از سه دقیقه باشد. هر شرکت کننده می‌بایست تنها با یک فیلم در مرحله‌ انتخابی حضور پیدا کند. مهلت ارسال ویدیو: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ است».

گفتنی است که رامبد جوان در مسابقه قبلی که در برنامه “خندوانه” برگزار کرد، موفق شد چند کمدین تازه‌کار را به فضای رسانه‌ای ایران معرفی کند. مجید افشاری، میثم درویشان‌پور، علی صبوری و ابوطالب حسینی از جمله کمدین‌هایی هستند که مسابقه خنداننده شو به فضای رسانه‌ای ایران معرفی کرده است.

شاخ‌بازی رامبد

پیش‌تر گفته شده بود که رامبد جوان در پاییز و زمستان قصد ساخت سریالی به نام “شاخ” را برای شبکه نمایش خانگی دارد و از سازمان سینمایی درخواست مجوز کرده است.

جوان درباره سریال “شاخ” گفته بود: «سریالی رو برای نمایش خانگی خواهم ساخت به اسم “شاخ” که ماجرای شکل‌گیری یک گروه موسیقی جوان و پرانرژی و مصممه. دیرتر اطلاعات بیشتر بهتون خواهم داد. یکی از نکات جذابش اینه که ۵ تا جوان ۲۰ تا ۲۵ سال که هنوز هیچ‌کدام پا به جهان حرفه‌ای نداشتن نقش‌های اصلی رو بازی خواهند کرد. همچنان مشغول تست گرفتن از هنرجوهای بازیگری و البته نوازندگان جوان هستیم.(این راه فعلا ادامه داره)»!

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.