واگذاری کارخانه تولید روغن زیتون هلال به جمعیت هلال احمر گلستان

رئیس جمعیت هلال احمر در حاشیه بازدید از استان گلستان از کارخانه تولید روغن زیتون هلال احمر در بندرگز، کارخانه روغن زیتون هلال را به جمعیت هلال احمر استان گلستان واگذار کرد

به گزارش شهروند آنلاین؛ پیرحسین کولیوند در حاشیه بازدید از کارخانه تولید روغن زیتون که با همراهی  نماینده مردم غرب گلستان در مجلس شورای اسلامی، عضو گلستانی شورای عالی جمعیت هلال احمر و فرماندار شهرستان بندرگز بود، گفت: کارخانه تولید روغن زیتون یک سرمایه ملی است که توسط جمعیت هلال احمر گلستان فعال شده و کار بسیار ارزشمندی است.

رئیس جمعیت هلال احمر ادامه داد: تولید و ارزش افزوده منافع این کارخانه به استان و کشور می‌رسد و ما در جمعیت هلال احمر از اقدامت این چنینی که باعث تولید می‏ شود، حمایت می‌کنیم و به دنبال توسعه آن‌ها هستیم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های جمعیت هلال احمر در تهیه دارو، افزود: با درخواست و مجوز وزارت بهداشت، جمعیت این ظرفیت را دارد که در مدت زمان، ۷۲ ساعت داروهای مورد نیاز کشور را با کمک صلیب سرخ از کشورهای دیگر و یا از طریق کارخانه‌های تولیدکننده دارو در داخل کشور، با قیمت تمام شده و بدون سود، تهیه کند.

گفتنی است، رئیس جمعیت هلال احمر در این بازدید با اعلام رضایت از عملکرد کارخانه روغن زیتون دستور واگذاری کامل آن به جمعیت هلال احمر استان را صادر کرد.

 

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.