رئیس دفتر رئیس‌جمهوری: ادعاهای آلمان علیه ایران حرکتی سیاسی است

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری گفت: غربی‌ها می‌دانند که اصلی‌ترین ناقضین حقوق بشر در جهان خودشان هستند و جمهوری اسلامی ایران اهتمام ویژه‌ای به حقوق بشر دارد؛ لذا تلاش برای تصویب این قطعنامه یک حرکت سیاسی است، نه یک اقدام واقعی حمایت از حقوق بشر.

به گزارش شهروند آنلاین، غلامحسین اسماعیلی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به تلاش‌های وزارت خارجه آلمان برای تصویب قطعنامه ضد حقوق بشری علیه ایران گفت: ادعاهای حقوق بشری کشورهای غربی و آمریکا، ادعاهای پوچ و واهی است.

رئیس دفتر رئیس‌جمهوری اضافه کرد: غربی‌ها می‌دانند که اصلی‌ترین ناقضان حقوق بشر در جهان خودشان هستند و جمهوری اسلامی ایران اهتمام ویژه‌ای به حقوق بشر دارد؛ لذا تلاش برای تصویب این قطعنامه یک حرکت سیاسی است، نه یک اقدام واقعی حمایت از حقوق بشر.

به گزارش ایرنا، یک سخنگوی وزارت خارجه آلمان در تداوم مواضع ضد ایرانی برلین که اخیرا به بهانه مسائل حقوق بشری و ادعای مشارکت ایران در جنگ اوکراین شدت گرفته است، اعلام کرده بود که این کشور با تصمیم ایالات متحده درباره تغییر تمرکز از مذاکرات وین به حوادث داخلی ایران موافق است./

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.