۱۳ زن قربانی دندانپزشک متجاوز

متهم در مخفیگاهش در جنوب کشور دستگیر شده است اما احتمال افزایش تعداد شکات وجود دارد

دندانپزشک قلابی با دائر کردن مطب، زنان را طعمه اهداف سیاه خود قرار داد. پلیس پایتخت با انتشار این متهم از شاکیان خواست برای طرح شکایت به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه کنند.

چندی پیش زنی با در اختیار داشتن شکوائیه‌ای، به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران مراجعه و اظهار داشت، برای دریافت خدمات دندانپزشکی به مطبی در خیابان توانیر تهران مراجعه ولی مورد آزار و اذیت دندانپزشک قرار گرفته است.

با دریافت این شکایت تیمی از ماموران برای بررسی موضوع به نشانی اعلامی اعزام و مشخص شد که متهم از محل گریخته است و در بررسی های بیشتر دو پروانه کسب و مهر نظام پزشکی از مطب دندانپزشکی کشف شد.

  در رصد های اطلاعاتی مشخص شد مدارک دندانپزشکی و مهر نظام پزشکی جعلی بوده و متهم با مدارک جعلی مطب دندانپزشکی را دائر کرده است. پرونده تحت تحقیقات پلیسی قرار داشت که  12 زن دیگر در اظهارات مشابهی از این دندانپزشک شکایت کردند. در مرحله دیگری از تحقیقات پلیسی مخفیگاه متهم در یکی از شهرهای جنوبی کشور شناسایی و با اخذ دستور قضائی تیمی از ماموران پایگاه سوم امنیت عمومی موفق شدند یکم مهر ماه متهم را دستگیر کنند.

متهم پس از حضور در پلیس امنیت عمومی به جرم ارتکابی اعتراف و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.
رئیس پلیس امنیت تهران با بیان اینکه متهم با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد، گفت: تصویر متهم برای آگاهی سایر بزه دیدگان و طرح شکایت، با درخواست  دادیار پرونده   منتشر می‌شود.کسانی که توسط این دندانپزشک قلابی مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران واقع در خیابان شهید قندی – میدان نیلوفر برای طرح شکایت مراجعه کنند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.