امشب «۹۰»+۳۰ داره!

سری جدید برنامه فوتبال 120 از امشب با تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور روی آنتن شبکه ورزش می‌رود

حالا که دیگر از برنامه نود خبری نیست، شاید دیدن فوتبال 120 برای طرفداران عادل فردوسی‌پور جذاب باشد؛ اگرچه او در این برنامه هم جلوی دوربین نمی‌رود و فقط از پشت دوربین به‌عنوان تهیه‌کننده هدایت سایر عوامل را برعهده دارد. تفاوت این برنامه که از ‌سال 92 از شبکه ورزش پخش می‌شود، نسبت به سال‌های گذشته شاید تنها این باشد که فردوسی‌پور و تیمش فقط تمرکز خود را روی ساخت فوتبال 120 گذاشته‌اند و دیگر از درگیری‌های برنامه نود دور خواهند بود. فوتبال 120 طبق روال سال‌های قبلی پنجشنبه‌شب‌ها روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت، اما گویا فردوسی‌پور می‌خواهد با برنامه‌ای متفاوت طرفداران فوتبال خارجی را سورپرایز کند.

عادل جلوی دوربین نمی‌رود

بعد از جدایی محمدحسین میثاقی از فوتبال 120 که به شایعه اختلاف بین او و فردوسی‌پور چند برابر دامن زد، حمید محمدی اجرای این برنامه را برعهده گرفت؛ برنامه‌ای که به بررسی اتفاقات فوتبال در سراسر دنیا به‌ویژه لیگ‌های اروپایی می‌پردازد. از چند هفته قبل شایعه‌ای مطرح شده بود که عادل فردوسی‌پور در فصل جدید اجرای فوتبال 120 را برعهده دارد، اما این شایعات خیلی زود تکذیب شد، چون از امشب بار دیگر عادل پشت دوربین خواهد بود و حمید محمدی جلوی دوربین می‌رود. البته برای گفتن نریشن روی آیتم‌های ضبط‌شده، احتمالا عادل خودش مثل سال‌های گذشته دست به کار می‌شود. درواقع طرفداران فردوسی‌پور می‌توانند رد پای عادل را در این برنامه با شنیدن صدایش روی برخی از آیتم‌ها مشاهده کنند.

گزارش میدانی در دستور کار

شاید اگر به گوشمان برسد که برای تهیه یک برنامه بررسی لیگ‌های خارجی، گزارش‌های میدانی هم در دستور کار قرار گرفته، کمی تعجب کنیم. این اتفاق البته در اواخر فصل گذشته هم تا حدودی در فوتبال 120 رخ داد و برای فصل جدید هم به صورت ویژه‌تر در دستور کار فردوسی‌پور و تیمش قرار دارد. حضور بین طرفداران تیم‌های خارجی مطرح قبل از بازی‌های بزرگ ازجمله گزارش‌های میدانی است که گزارشگران فوتبال 120 می‌توانند با سفر به شهرهای مختلف تهیه کنند.

مصاحبه حضوری و اسکایپی

گفت‌وگو با ستاره‌های فعلی و قدیمی فوتبال دنیا از طریق اسکایپ در سال‌های اخیر هم در برنامه فوتبال 120 دیده می‌شد. عادل فردوسی‌پور برنامه جدی دارد تا تعداد این مصاحبه‌ها را افزایش دهد و با گرفتن اظهار نظر از ستاره‌های فوتبال دنیا درباره ایران و همچنین تیم‌های مطرح فوتبال جهان به جذابیت‌های برنامه خود بیفزاید. از سوی دیگر مصاحبه‌های حضوری نیز در دستور کار برنامه فوتبال 120 خواهد بود. احتمالا فوتبالیست‌های خارجی شاغل در ایران و همچنین مربیان خارجی تیم‌های لیگ برتری ازجمله میهمانان این برنامه در طول فصل پیش رو هستند. ضمن این‌که مصاحبه با لژیونرهای ایرانی شاغل در کشورهای اروپایی و عربی نیز ازجمله برنامه‌هایی است که فردوسی‌پور و تیمش در برنامه خود خواهند داشت.

گزارشگران نود در فوتبال 120

حضور گزارشگران برنامه نود در فوتبال 120 البته در سال‌های اخیر هم اتفاق افتاده بود. فردوسی‌پور که در چند ماه اخیر بعد از تعطیلی برنامه نود توانسته اکثر اعضای تیم خود را حفظ کند، حالا با همان گزارشگرانی که در برنامه نود نیز او را همراهی می‌کردند، در پی تهیه یک برنامه جذاب در حوزه فوتبال خارجی است. شاید تنها غایب سرشناس این برنامه نسبت به ‌سال گذشته همان محمدحسین میثاقی باشد.

سورپرایز عادل چیست؟

وقتی با عوامل برنامه فوتبال 120 همکلام شدیم تا از چگونگی تهیه این برنامه برای فصل 2019-2020 بپرسیم، آنها از تهیه چند آیتم جدید برای این برنامه خبر دادند. گویا فردوسی‌پور و یارانش با همفکری سعی کرده‌اند ایده‌های جدیدی را برای پخش فوتبال 120 اجرا کنند. احتمالا امشب شاهد چند سورپرایز جدید از سوی فردوسی‌پور در این برنامه خواهیم بود که به صورت آیتم‌های مختلف روی آنتن شبکه ورزش خواهد رفت.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.