انباشت آلاینده‌ها در تهران؛ تردد نکنید

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران درخصوص انباشت آلاینده‌ها در پایتخت هشدار داد و گفت: به مردم توصیه می‌شود از تردد غیر ضرور در فضای باز خودداری کنند.

به گزارش شهروند آنلاین،حامد یزدی مهر از صدور هشدار زرد آلودگی هوا در استان تهران خبر داد و افزود: طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از صبح فردا پنجشنبه ۳ خردا تا اواخر جمعه ۴ آذر انباشت آلاینده‌ها پیش‌بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به افزایش شاخص‌های آلودگی جو و کاهش کیفیت هوا گفت:زمانی که شاخص آلاینده‌ها به مرز هشدار می‌رسد قرار گرفتن در هوای آلوده برای تمامی گروه‌های سنی و افراد خطرناک است.

حامد یزدی مهر با بیان اینکه به همه مردم توصیه می‌کنیم از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند، افزود: اکنون کیفیت هوا در حد ناسالم برای گروه‌های حساس است و در صورت مهار نشدن منابع آلاینده، در بعضی ساعت‌ها، کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق در حد ناسالم برای تمام گروه‌ها پیش بینی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران با اشاره به احتمال بروز علائم تنفسی در افراد حساس و همچنین تشدید بیماری‌های قلبی، ریوی در هوای آلوده از این افراد خواست در منازل خود و از تردد غیرضروری در شهر خودداری کنند.

حامد یزدی مهر در ادامه با تاکید بر اینکه مایعات به ویژه مصرف شیر کمک می‌کند آلاینده‌ها آسیب کمتری به بدن بزنند، افزود: به همه افراد توصیه می‌شود از فعالیت شدید ورزشی خودداری و از ماسک استفاده کنند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.