مینی بوس امدادگران آذربایجان شرقی دچار حادثه شد

تماس تلفنی دکتر کولیوند با امدادگران حادثه دیده

مینی بوس حامل امدادگران، نجاتگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر در مسیر بازگشت از بیمارستان صحرائی مرند دچار حادثه شد

به گزارش شهروند آنلاین؛عصر دوم آذرماه ۱۴۰۱ مینی بوس حامل امدادگران و داوطلبان جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی در مسیر بازگشت از ارائه خدمت در بیمارستان صحرایی شهرستان مرند دچار سانحه تصادف شد.

براساس این گزارش، این تصادف خوشبختانه خسارت جانی نداشت و تنها چند نفر از داوطلبان با مصدومیت جزئی مواجه بودند که پس از درمان سرپایی مرخص شدند و دو تن از امدادگران نیز در حال درمان و مراقبت هستند.

گفتنی‌ ست؛ دکتر حمید منجم مدیر عامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی در همان ساعات اولیه با حضور در بیمارستان مرند از مصدومان این سانحه دلجویی کرد.

تماس تلفنی دکتر کولیوند با امدادگران حادثه دیده

صبح امروز رئیس جمعیت هلال احمر در تماس تلفنی با یکی از امدادگران حادثه دیده از وضعیت فعلی این امدادگر اطلاع جست و با آرزوی سلامتی و بهبودی کامل، اعلام کرد که پیگیری جدی را تا بهبودی کامل این امدادگران انجام خواهد داد.

همچنین پیرحسین کولیوند در تماس با دکتر حمید منجم مدیر عامل استان آذربایجان شرقی دستور لازم را برای پیگیری و تسریع در روند درمان صادر کرد.لازم به ذکر است علت این حادثه، سبقت غیرمجاز خودروی دیگر و انحراف و عدم کنترل راننده مینی بوس بود./روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی

 

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.