حاج علی اکبری: فتنه‌انگیزی‌ها جمع خواهد شد

خطیب نماز جمعه امروز تهران گفت: بسیج امید کشور برای پیشرفت است و هم تفکر بسیجی و هم نهاد بسیج، امید ما برای رسیدن به آرزوهای ملت ایران است.

به گزارش شهروند آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حاج علی اکبری در خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران گفت: ما در آستانه یکی از روزهای خدایی انقلاب یعنی روز ۵ آذرماه سالروز تاسیس بسیج مستضعفین هستیم. بسیجیان سرافراز سپاه محمد رسول الله (ص) مجموعه خوشنامی در تهران هستند.

او افزود: معجزه و تفکر بسیج را در چله اول انقلاب مشاهد کردیم و در چله دوم نیز  به این شجره انقلاب در پیشبرد آرمان‌های اسلامی امید داریم. هر چه درباره بسیج بگوییم کم است.

حاج علی اکبری در خطبه‌های دوم نماز جمعه گفت:  شما در هفته گذشته تحلیل ژرف و حکیمانه‌ای را از رهبر انقلاب درباره شرایط کشور دریافت کردید. جان کلام در سخن ایشان این بود که مساله بین ما و استکبار جهانی مساله پیشرفت است و نمی‌خواهند جمهوری اسلامی پیشرفت کند. ایشان فرمودند وظیفه همه این است که برای پیشرفت ایران کار کنند لذا بسیج امید کشور برای پیشرفت است. هم تفکر بسیجی و هم نهاد بسیج، امید ما برای رسیدن به آرزوهای ملت ایران است.

او افزود: اکنون نوبت اعجاز بسیجی هست و در گام دوم انقلاب باید بسیج قهرمان در همه زمینه‌ها بدرخشد. اول در ساخت انسان طراز انقلاب اسلامی که مهمترین هنر مکتب بسیج است و باید قوی‌تر از گذشته ادامه یابد. در جهاد پیش رو و تمدن‌سازی و در پیشرفت باز چشم امید به بسیج است. در ترویج معنویت و اخلاق مداری و مبارزه با فقر و تبعیض … چشم امام و امت به شما دل‌های پاک و اراده  پولادین شماست.

حاج علی اکبری ادامه داد: امیدواریم عزیزان ما در نهاد بسیج به بسیج دانش‌آموزی و معلمان و فرهنگیان اولویت دهند. اصلی‌ترین جایی که ما باید برای بسیج سرمایه‌گذاری کنیم این حوزه است. به مسجد و پایگاه‌های بسیجی باید پیش از گذشته اهمیت دهیم و باید این پایگاه‌ها تقویت شوند. این فهرست شوق‌انگیزی که بسیج داشته باید منتشر شود و اینها مسیرهای پیش روست.

او گفت: کاش مسئولان ما مسئولان  فرهنگ و دانشگاهیان و معلمان و اصحاب رسانه و خطیبان نماز جمعه و مبلغان به سیره پرنور رهبری اقتدا کنند. گاهی برخی مسائل از طرف ما بیان می‌شود که  احساسی و گاهی برخی گفتارها نفرت انگیز است. باید به روش و حکمت امام عزیز اقتدا کنیم.

او ادامه داد: در هفته گذشته هیاتی را رهبری به سیستان و بلوچستان اعزام کردند و بنده هم بودم.  با گروه‌های مختلف مردم به حمدالله دیدار کردیم و مطالب علما و نخبگان و بخش‌های گوناگون را شنیدیم و با توجه به حوادث اخیر در استان و در جریان ناآرامی‌ها که در زاهدان رخ داده بود بخشی ازهموطنان ما کشته شده بودند و  رهبری علاوه بر تدابیر استانی ایشان فرمود که هیات به استان برود و مسائل را ببیند و تدابیر تکمیلی را ابلاغ کند و طی یک هفته این کار انجام شد. ابراز شوق و شکر به درگاه خداوند را داریم به خاطر بلوغ سیاسی مردم در جریانات اخیر که واقعا انسان  نمی‌داند چه بگوید و شما مردم دوست و دشمن را شگفت‌زده کردید. رهبر عزیز پایان بشارت فتنه‌انگیزی را دادند و این فتنه انگیزی‌ها جمع خواهد شد.

او ضمن تشکر از رفتار و اقدامات دولت و دستگاه دیپلماسی و … در برابر جریانات اخیر گفت: رفتار مضحک و طنزهای تلخی که در روزهای اخیر از آژانس می‌شنویم و  مواضعی که کشورهای اروپایی دارند خنده‌دار و  طنز است و مسئولان ما در برابر جبهه غربی و اروپایی و آمریکا ایستادند و غنی‌سازی ۶۰ درصد را شروع کردند و اروپایی‌ها بدانند حسابشان  پیش ملت ما مفتوح است و خیلی جفا کردند و  به وقتش حسابشان تسویه خواهد شد.

او در پایان برای تیم‌ ملی در  جام جهانی آرزوی موفقیت کرد و گفت:  ان شاءالله خوش بدرخشند و دل ملت را شاد کنند.‌/ایبسنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.