یکی برای جبران، یکی به دنبال خودنمایی

نمایندگان قدرتمند قاره‌های مختلف امروز به میدان می‌روند

در ادامه مسابقات جام جهانی از ظهر شنبه تا پایان این روز شاهد مسابقات جذابی هستیم؛ بازی‌هایی میان نمایندگان قاره‌های مختلف.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، دور دوم از مرحله گروهی جام جهانی شروع شده و روز شنبه نیز مسابقات جذابی طی این مرحله برگزار می‌شود. انجام بازی‌های دور دوم توسط فرانسه و آرژانتین هیجان‌انگیزترین مسابقات امروز است؛ جایی که فرانسه برای دومین برد متوالی می‌جنگد و آرژانتین برای جبران شکست تلخ وارد زمین می‌شود. دو بازی دیگر شنبه نیز می‌تواند حساسیت‌های خاص خود را داشته باشد.

در ادامه به بازی‌های دوم از گروه‌های C و D جام جهانی پرداخته‌ایم. با ما همراه باشید:

تونس- استرالیا؛ ببر تا زنده بمانی

دو تیمی که در بازی اول از کسب پیروزی بازماندند برای دشت اولین 3 امتیاز رو در روی هم قرار می‌گیرند. استرالیا اگرچه گل اول را به فرانسه زد، اما نتوانست مقابل قدرت مدافع عنوان قهرمانی تاب بیاورد و شکست سنگینی را تحمل کرد. حالا شاگردان گراهام آرنولد اگر می‌خواهند در جام باقی بمانند، باید از حریف آفریقایی خود امتیاز بگیرند. تونس حریف امروز استرالیا هم در بازی اول، تیم خوب دانمارک را با تساوی بدون گل متوقف کرد. تونس به عنوان یکی از قدرتمندهای آفریقا نمی‌خواهد زودهنگام از جام کنار برود. این تیم اگر بتواند مقابل استرالیا به برد برسد، 4 امتیازی می‌شود و شانس خوبی برای صعود خواهد داشت.

بازی تونس و استرالیا ساعت 13:30 برگزار می‌شود و اولین مسابقه امروز خواهد بود.

لهستان- عربستان؛ ادامه شگفتی؟

عربستان بعد از شگفتی‌سازی و شکست دادن آرژانتین مدعی در گام نخست، حالا شانس مناسبی برای صعود از گروه دارد. سعودی‌ها 3 امتیازی هستند و اگر مقابل حریف امروزشان هم امتیاز بگیرند آن وقت شانس خوبی برای بالا رفتن خواهند داشت. شاگردان هروه رنار با روحیه‌ای که از برد قبلی گرفتند، نشان دادند حریف خطرناکی برای لهستان هستند. این در حالی است که یاران روبرت لواندوفسکی نیز بعد از بدشانسی در کسب پیروزی مقابل مکزیک برای اولین برد در جام جهانی بی‌تابی می‌کنند. لهستانی‌ها که روی کاغذ شانس دوم صعود بوده‌اند، نمی‌خواهند اسیر معادلات پیچیده گروه شوند و به همین خاطر برای برد مقابل اولین شگفتی‌ساز تورنمنت هر کاری خواهند کرد.

بازی لهستان و عربستان ساعت 16:30 عصر روز شنبه برگزار می‌شود.

فرانسه- دانمارک؛ قهرمان همچنان می‌تازد؟

مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی شروعی رویایی در جام داشت؛ آنها استرالیا را با شکستی سنگین بدرقه کردند و نشان دادند برای دفاع از عنوان 4 سال پیش وارد تورنمنت شده‌اند. فرانسه امروز مقابل دیگر تیم اروپایی گروه خود قرار می‌گیرد: دانمارک. قرمزپوشان در بازی نخست مقابل تونس هرچه زدند به در بسته خورد و از کسب برد عاجز ماندند تا شرایط برای صعودشان سخت شود. شاگردان کسپر هیولمند خوب می‌دانند که اگر می‌خواهند در جام باقی بمانند و سرنوشت‌شان برای صعود به اما و اگر نکشد، حداقل باید از فرانسه یک امتیاز بگیرند تا با دو امتیاز امیدوار به بردن استرالیا و بالا رفتن بمانند. نبرد دو تیم اروپایی قطعا یکی از بازی‌های جذاب این مرحله خواهد بود.

دانمارک و فرانسه از ساعت 19:30 روز شنبه رو در روی یکدیگر قرار خواهند گرفت.

آرژانتین- مکزیک؛ یک ملت علیه حذف زودهنگام

راه‌راه پوشان آمریکای جنوبی را همه فوتبال‌دوستان به عنوان یک مدعی قهرمانی در جام جهانی 2022 توصیف می‌کنند؛ آرژانتینی‌ها اما در بازی اول غافلگیری عجیبی را تجربه کردند و مقابل عربستان شکست تلخی را پذیرفتند؛ اتفاقی که لیونل مسی و یارانش را حسابی به خود آورده و انتظار می‌رود آنها از امروز (شنبه) جام را به شکل دیگری دنبال کنند. حریف دوم آرژانتین از کونکاکاف به قطر آمده و البته که یک امتیاز بیشتر از سفید و آبی‌پوشان دارد. مکزیک در بازی اول اگر خوش‌شانسی هم آورد که پنالتی لواندوفسکی گل نشد، اما به هر حال یک تساوی به دست آورد و حالا امید دارد تا با توقف آرژانتین برای صعود از گروه امیدوار بماند. بدون شک بازی شنبه‌شب از جذاب‌ترین مسابقات این دوره خواهد بود.

مسابقه آرژانتین و مکزیک ساعت 22:30 امشب انجام خواهد شد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.