هشدار درباره بالا آمدن آب رودخانه‌های پایتخت

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به احتمال بالا آمدن موقت سطح آب رودخانه‌های پایتخت هشدار داد و گفت: مردم در گذر از مسیرهای کوهستانی به علت کاهش دید افقی احتیاط کنند.

به گزارش شهروند آنلاین، حامد یزدی مهر،در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی از امشب جمعه چهارم آذر تا ظهر فردا شنبه پنجم آذر در بخش‌های غربی و شمالی استان تهران (به ویژه ارتفاعات شمال غرب) بارش باران گاهی رگبار و وزش باد و احتمال رعدوبرق مورد انتظار است، اظهار داشت: برای ارتفاعات بالادست برف و مه را خواهیم داشت.

او در خصوص اختلال در سفرهای بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه‌های کوهستانی هشدار داد و گفت: به هنگام این مخاطرات کاهش دید افقی به ویژه در مسیرهای کوهستانی را خواهیم داشت که به همه مردم توصیه می‌شود نسبت به تردد در این محورهای مواصلاتی توجه ویژه را داشته باشند.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص احتمال بالا آمدن موقت سطح آب رودخانه‌ها نیز هشدار داد و افزود: به هنگام بارش باران آب گرفتگی موقت معابر پیش‌بینی می‌شود و از همه دستگاه‌های خدمات‌رسان می‌خواهیم تمهیدات ویژه را نسبت به این وضعیت بیاندیشند.

او در ادامه در خصوص احتمال خسارت به صنعت کشاورزی نیز هشدار داد و گفت: به همه کشاورزان در خصوص کاهش دما و بارش‌های پیش‌بینی شده به ویژه درارتفاعات شمال غرب توصیه می‌شود اقدامات لازم را جهت جلوگیری از آسیب به محصولات انجام دهند./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.