روسیه پیگیر توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی با ایران

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران در حاشیه دیدار با معاون توسعه دیجیتال و ارتباطات روسیه از پیگیری طرف روسی برای تسریع در اجرای قرارداد‌های شرکت‌های ایرانی خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری، محمد خوانساری در حاشیه دیدار با الکساندر شویتوف، معاون وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات روسیه با اشاره به سفر تابستان گذشته هیات ایرانی به روسیه، گفت: در این سفر شرکت‌های ایرانی قرارداد‌هایی را با شرکت‌های روسی منعقد کردند که برای تسریع در اجرای این قراردادها، دردیداری که با معاون وزیر توسعه دیجیتال و ارتباطات روسیه داشتم، مسائلی که باعث کندی اجرای قرارداد‌ها شده است، مورد بحث قرار گرفت و مقرر شد که طرف روسی رفع این مشکلات را پیگیری کند.

او افزود: توسعه فناوری‌های نوین ارتباطی و اطلاعاتی، تولیدات سخت افزاری، تحقیقات کاربردی و توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات، حوزه‌هایی است که امکان همکاری شرکت‌های ایرانی با روسی وجود دارد.

خوانساری تصریح کرد: در سفر هیات روسی به ایران نیز تعدادی از مدیران شرکت‌های حوزه ICT روسی حضور دارند که با شرکت‌های بزرگ فناور ایرانی آشنا می‌شوند و امیدواریم این آشنایی به برنامه مشخصی برای تفاهم‌های بعدی منجر شود.

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.