سلام فرانسه به یک هشتم نهایی

دیدار فرانسه و دانمارک از گروه چهارم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با پیروزی ۲ بر یک خروس‌ها پایان یافت

در دیدار دور دوم مرحله گروهی و از گروه D جام جهانی قطر، دو تیم دانمارک و فرانسه برابر هم به میدان رفتند.

به گزارش شهروند آنلاین؛ گزارش این دیدار را در زیر می‌خوانید:

دانمارک یک – فرانسه ۲
داور: سیمون مارسینیاک (لهستان)
ورزشگاه: استادیوم دوحه
گل: کیلیان ام‌باپه (۲ گل) برای فرانسه و آندریاس کریستینسن برای دانمارک
کارت زرد: آندریاس کریستینسن و آندریاس کورنلیوس از دانمارک، ژول کونده از فرانسه
کارت قرمز :

ترکیب دانمارک: کسپر اشمایکل (دروازه‌بان)، یواخیم اندرسون، آدرس کریستیانسن،‌ ویکتور نلسن، یواکیم مله، کریستین اریکسن، راسموس کریستیانسن، مایکل دامسگارد (۷۳- کسپر دولبرگ)، آندریاس کورنلیوس (۴۶- مارتین برتویت)، پیر امیل هویبیرگ و یاسپر لیندستروم (۸۵- نورگارد)
ترکیب فرانسه: هوگو لوریس (دروازه‌بان)، ژول کونده، رافائل واران (۷۵- ابراهیما کوناته)، دایوت اوپامکانو، تئو هرناندز، اورلین شوامنی، آدرین ربیو، آنتوان گریزمان، عثمان دمبله (۷۵- کینگزل کومان)، کیلیان ام‌باپه و اولیویه ژیرو (۶۳- مارکوس تورام)

نیمه نخست

ساعت ۱۹:۳۰ بازی با سوت داور لهستانی آغاز شد.

در ۵ دقیقه ابتدایی بازی دست دانمارک بود اما پس از آن فرانسوی‌ها مالکیت توپ و میدان را به دست گرفتند. در دقیقه ۲۱ فرانسه فرصت داشت تا در بازی پیش بیفتد؛ ارسال دمبله از سمت راست با ضربه سر محکم ربیو همراه شد که کسپر اشمایکل به زیبایی واکنش نشان داد و توپ را برگشت داد.

در دقیقه ۳۰، ارسال ام‌باپه از سمت چپ به کونده رسید و ضربه این بازیکن را در آستانه ورود به دروازه مدافع دانمارک برگشت داد و در ادامه اشمایکل توپ را جمع کرد.

در دقیقه ۳۵، ضدحمله بازیکنان دانمارک توپ را به کورنلیوس رساند که شوت محکم این بازیکن از کنار دروازه هوگو لوریس به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰، نفوذ دمبله از سمت راست با پس کات بک این بازیکن به ام‌باپه همراه شد که این بازیکن از رو نقطه پنالتی توپ را به بیرون زد. پس از این اتفاق، صحنه خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول تمام شد.

نیمه دوم

بازی با سوت مارسینیاک در نیمه دوم شروع شد.

در دقیقه ۵۷، ام‌باپه روی یک حرکت انفرادی خود را به محوطه جریمه دانمارک رساند که شوت محکم این بازیکن را اشمایکل به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۶۰، آنتوان گریزمان با فرار در عمق دفاع دانمارک، با کنترل سینه مدافع حریف را جا گذاشت اما در حالت تک به تک با اشمایکل توپ را به آسمان زد.

گل نخست فرانسه: در دقیقه ۶۱، ضدحمله فرانسه با یک و دو هرناندز و ام‌باپه همراه شد تا ستاره فرانسوی‌ها برای بار نخست دروازه دانمارک را باز کند و دومین گل خود در این جام به ثمر برساند.

گل نخست دانمارک: در دقیقه ۶۸، کرنر ارسالی اریکسن روی دروازه با اثر بازیکن دانمارک به کریستینسن رسید تا مدافع دانمارکی‌ها گل تساوی بازی را وارد دروازه حریف کند.

در دقیقه ۷۸، کرنر ارسالی گریزمان به روی دروازه با ضربه سر شوامنی همراه شد که توپ در آستانه ورود به دروازه با برخورد به مله بیرون رفت. یک دقیقه بعد ارسال ام‌باپه با ضربه برگردان ربیو همراه شد که این توپ هم به شکلی خطرناک از روی دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۱، دانمارک می توانست از قهرمان جهان پیش بیفتد اما ضربه خطرناک مارتین برتویت از کنار دروازه خروس‌ها به اوت رفت.

گل دوم فرانسه: در دقیقه ۸۶، ارسال گریزمان به محوطه جریمه با تاثیرگذاری ام‌باپه همراه شد تا او گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه دانمارک کند.

در ۶ دقیقه وقت تلف شده اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و فرانسه با ۶ امتیاز صدرنشین گروه چهارم شد و صعودش را به مرحله حذفی قطعی کرد. در این گروه استرالیا با ۳ امتیاز، دوم است و دانمارک و تونس با یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار دارند./ایسنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.