تشدید بحران در شبکه بهداشت و درمان انگلیس

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان یکشنبه 27 نوامبر 2022

مشکلات پیش روی بخش‌های اورژانس و حوادث مراکز درمانی انگلیس، گزارش اصلی صفحه اول ساندی تلگراف را هدایت می‌کند؛ زیرا این روزنامه گزارش می‌دهد که حدود 4هزار بیمار در روز بیش از 12 ساعت را در انتظار مراقبت‌های اضطراری می‌گذرانند.

شهروندآنلاین – مشکلات پیش روی بخش‌های اورژانس و حوادث مراکز درمانی انگلیس، گزارش اصلی صفحه اول ساندی تلگراف و ایندیپندنت را هدایت می‌کند.

تلگراف 

مشکلات پیش روی بخش‌های اورژانس و حوادث مراکز درمانی انگلیس، گزارش اصلی صفحه اول ساندی تلگراف را هدایت می‌کند؛ زیرا این روزنامه گزارش می‌دهد که حدود 4هزار بیمار در روز بیش از 12 ساعت را در انتظار مراقبت‌های اضطراری می‌گذرانند. این روزنامه به نقل از دکتر آدریان بویل، رئیس کالج سلطنتی پزشکی اورژانس (RCEM) اشاره می‌کند که گفته است درباره تعداد مرگ‌ومیر بسیار نگران است، زیرا بیمارستان‌ها بیش از حد شلوغ هستند و نمی‌توانند پاسخگوی مراجعات افرادی باشند که به کمک نیاز دارند.

تایمز

ساندی تایمز درباره ردپای موضوعات نژادپرستی در آتش‌نشانی انگلیس گزارش می‌دهد؛ رئیس آتش‌نشانی لندن اعلام کرده که انتظار دارد برخی از کارکنان بدنه آتش‌نشانی به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر زن‌ستیزی و نژادپرستی، اخراج شوند. این مقام مسئول این یافته‌ها را «وحشتناک» خوانده و گفت که «به اعتماد عمومی» «خیانت شده است».

 

آبزرور

آبزرور گزارش می‌دهد که توافقنامه تجارت آزاد بزرگی که پس از برگزیت بین بریتانیا و ژاپن امضا شد، پس از آنکه ارقام دولتی نشان دادند صادرات کاهش یافته، شکست خورده است. در اکتبر 2020، لیز تراس، وزیر بازرگانی وقت، این قرارداد را امضا کرد و آن را «لحظه‌ای برجسته» برای بریتانیا خواند. با این حال، ارقام وزارت تجارت بین‌الملل نشان می‌دهد که صادرات به ژاپن از 12.3 میلیارد پوند به 11.9 میلیارد پوند در سال منتهی به ژوئن 2022 کاهش یافته است.

اکسپرس

ساندی اکسپرس گزارش می‌دهد که پیشنهادهایی برای جابه‌جایی مهاجران به خانه‌هایی وجود دارد که برای پرسنل نظامی و خانواده‌های آنها درنظر گرفته شده . این روزنامه این پیشنهاد را با گزارش 2500 کهنه‌سرباز بریتانیایی که بی‌خانمان هستند، مقایسه می‌کند.

ایندیپندنت

 

ایندیپندنت هم به بحران شبکه بهداشت و درمان پرداخته و در تیتر اصلی خود نوشته در عمق این بحران، سلامت روان غرق شده است. بر اساس این گزارش، بیماران بسیاری مجبورند در مراکز اورژانس و تصادفات تا 8 روز منتظر دریافت کمک بمانند. همین آمار کشور را در معرض افزایش بی‌سابقه تاخیر غیرقابل قبول در دریافت کمک‌های اضطراری قرار می‌دهد.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.