اکران رایگان فوتبال ایران و آمریکا

بازی فوتبال ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به صورت رایگان در فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه پایتخت برای فوتبال‌دوستان نمایش داده می‌شود.

به گزارش شهروند آنلاین این سازمان جشنواره «ایران پیروز» را با برنامه‌های متنوعی متناسب با ایام جام جهانی برگزار می‌کند و خانواده‌ها به ویژه نوجوانان مخاطبان اصلی این جشنواره هستند. یکی از بخش‌های جشنواره «ایران پیروز» اکران رایگان بازی‌های جام جهانی است که با استقبال فوتبال‌دوستان همراه بوده است.

مطابق با جدول اکران بازی‌های امروز- سه‌شنبه (هشتم آذر)، ایران در دیداری حساس به مصاف تیم ملی آمریکا خواهد رفت، علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به فرهنگسراهای مناطق ۲۲ گانه شهر تهران، این بازی را به صورت رایگان تماشا کنند.

جشنواره «ایران پیروز» از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۲ در فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاع از مراکز نمایش‌دهنده بازی فوتبال امشب با شماره ۱۸۳۷ تماس بگیرند.

بیست ‌و دومین دوره مسابقات جام جهانی فوتبال از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر امسال در قطر برگزار می‌شود. تیم ملی فوتبال ایران ۲۹ آبان در نخستین مسابقه خود در مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ به مصاف انگلیس رفت و در دومین مسابقه، تیم ملی فوتبال کشورمان و ولز چهارم آذر به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایران به پایان رسید. ملی‌پوشان هشتم آذر ساعت ۲۲:۳۰ نیز روبه‌روی آمریکا قرار خواهند گرفت./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.