چشم دنیا به مسی و آرژانتین

تکلیف‌ گروه‌های C‌ و D امروز مشخص خواهد شد

تکلیف نهایی گروه‌های C و D رقابت‌های جام‌جهانی امروز(چهارشنبه) مشخص خواهد شد؛ بازی‌های زیبایی را شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین، آخرین بازی‌های مرحله گروهی برای دو گروه سوم و چهارم جام‌جهانی روز چهارشنبه برگزار می‌شود. در پایان امروز 4 تیم با جام‌جهانی وداع خواهند کرد و 4 تیم صعودکننده مشخص خواهند شد و برای مسابقات حذفی خود را آماده خواهند کرد.

در این بین، صعود فرانسه به دور دوم جام‌جهانی با دو پیروزی‌ که کسب کرده قطعی شده اما شاگردان دشان برای صدرنشینی‌ می‌جنگند.

گروه C؛ مسی نمی‌خواهد حذف شود

گروه سوم مسابقات با یک شگفتی بزرگ آغاز شد؛ جایی که آرژانتین مقابل عربستان در بازی اول شکست خورد. یاران لیونل مسی که قبل از شروع تورنمنت یک مدعی قهرمانی شمرده می‌شدند دوست نداشتند به روند ناکامی ادامه بدهند و در بازی دوم با تمام قوا به زمین رفتند تا 3 امتیاز شیرین را مقابل مکزیک به دست آورند. این برد و البته شکست عربستان مقابل لهستان در بازی دوم معادلات این گروه را بسیار پیچیده کرد.

از این رو امروز(چهارشنبه) آرژانتین مقابل لهستان به میدان می‌رود و مکزیک و عربستان هم رودرروی یکدیگر قرار می‌گیرند. در این گروه لهستان با 4 امتیاز صدرنشین است،‌ آرژانتین و عربستان هرکدام با 3 امتیاز دوم و سوم هستند و مکزیک یک امتیازی نیز در رده چهارم قرار گرفته است.

امروز آرژانتین اگر بتواند لهستان را شکست بدهد، 6 امتیازی خواهد شد و صعود می‌کند. از طرفی عربستان نیز امیدوار است با یک پیروزی دلچسب مقابل مکزیک جواز حضور در مرحله حذفی را به دست آورد. جالب این است که مکزیک هم اگر بتواند عربستان را شکست بدهد شانس صعود خواهد داشت.

با این تفاسیر پیش‌بینی می‌شود بازی‌های جذابی را از ساعت 22:30 امشب در گروه سوم جام‌جهانی شاهد باشیم.

گروه D؛‌ یکی صعود کرد، 3 تیم شانس دارند

در گروه چهارم مسابقات صعود فرانسه با دو پیروزی قطعی شده اما 3 تیم دیگر برای رسیدن به دور حذفی دست به هر کاری خواهند شد. استرالیا بعد از شکست مقابل فرانسه در بازی دوم جبران کرد و توانست تونس را از پیش رو بردارد تا 3 امتیازی شود و در رده دوم قرار بگیرد. از سوی دیگر دانمارک و تونس هرکدام یک امتیاز اندوخته‌اند تا اوضاع این گروه نیز بسیار پیچیده باشد.

امروز حتی اگر تونس در احتمالی بعید بتواند فرانسه را شکست هم بدهد، خروس‌ها حذف نخواهند شد. در عین حال اگر تونسی‌ها با شکست فرانسه امیدوار می‌شوند تا در بازی استرالیا و دانمارک اوضاع بر وفق مرادشان پیش برود. با این حال روی کاغذ با توجه به انگیزه فرانسه برای 9 امتیازی شدن، شانس زیادی نمی‌توانیم برای تونس قائل شویم.

در عین حال برنده مسابقه استرالیا و دانمارک با فرض پیروز نشدن تونس مقابل فرانسه در هر حالتی به دور دوم صعود خواهد کرد. استرالیا با یک تساوی نیز بالا می‌رود اما دانمارک نیاز مبرم به پیروزی دارد. به همین خاطر پیش‌بینی می‌شود بازی بسیار حساس و جذابی را در گروه چهارم تماشا کنیم. خصوصا اینکه برخورد تیم‌ها در دور حذفی نیز در این دو گروه بهم مرتبط است. تیم اول گروه سوم با تیم دوم گروه چهارم روبه‌رو می‌شود و تیم اول گروه چهارم با تیم دوم گروه سوم بازی خواهد کرد.

دیدارهای گروه چهارم جام‌جهانی امروز به طور همزمان از ساعت 18:30 شروع خواهد شد.

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.