خط تداوم اغتشاشات ایران در کاخ سفید

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید بار دیگر از تداوم اغتشاشات در ایران حمایت کرد.

به گزارش شهروند آنلاین،جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در ادامه لفاظی‌ها ضد ایران، ادعا کرد: تلاش می‌کنیم ایران را به خاطر نحوه رفتار با مردمش مسئولیت پذیر و پاسخگو کنیم.

کربی در ادامه اظهارات مداخله‌جویانه خود ادعا کرد: ما این موضوع را به طور دائم گفته‌ایم که ما به تظاهرات مسالمت‌آمیز اعتقاد داریم. ما گفته‌ایم که به طور ویژه در کنار زنان ایرانی باقی می‌مانیم. فراتر از آن،ما نگران وضعیتی هستیم که زندگی آنها را تحت تاثیر خود قرار داده است.ما هر کاری که بتوانیم انجام خواهیم داد تا نه تنها از حق آنها برای اعتراض دفاع کنیم بلکه ایران را به خاطر رفتاری که با مردم خود دارد، مسئولیت‌پذیر کنیم.

جان کربی با خودداری از پاسخ به خبرنگاری که پرسید: تصویر پرچم ایران در وبسایت فدراسیون فوتبال آمریکا تغییر کرده بود آیا کاخ سفید در این رابطه نظری دارد؟ ضمن طفره ازآن، گفت: خیر، ما نظری نداریم.این مطلبی نیست که کاخ سفید بخواهد درباره آن اظهارنظری کند. آنها خودشان تصمیم‌های خود را می‌گیرند. ما در این رابطه اظهار نظری نمی‌کنیم. ما بهترین آرزو‌ها را برای بازی آتی آنها داریم.

خبرنگار مجدد پرسید: مسئولان تیم اعلام کردند که پرچم ایران را پس از مشورت با نهاد‌های مختلف تغییر دادند. آیا فردی از داخل دولت آمریکا با مسئولان تیم صحبت کرده است؟

جان کربی پاسخ داد: آنها در رابطه با تصمیم خود هیچ ارتباطی با هیچکدام از مقامات در داخل دولت آمریکا نداشته‌اند. آنها این تصویر را منتشر و سپس آن را حذف کردند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.