سرقت‌های عجیب از تونل نیایش

سارقان فلزات کنار تونل نیایش دستگیر شدند و اظهارات عجیبی را مطرح کردند. ماجرای این پرونده هفته گذشته با شکایت نماینده حقوقی شهرداری کلید خورد و پرونده سرقت حفاظ‌های فلزی تونل نیایش روی میز پلیس قرار گرفت. در این پرونده طبق تحقیقات و بررسی‌ها مشخص شد که سارقان اقدام به سرقت‌های سریالی حفاظ فلزی کنار تونل نیایش می‌کنند. این سرقت‌ها علاوه بر خسارت مالی، امکان بروز خسارت جانی هم داشت. چراکه سرقت این حفاظ‌ها باعث ایجاد تصادف و آسیب رانندگان و موتورسواران عبوری از تونل می‌شد.

به گزارش خبرنگار شهروندآنلاین؛ بنابراین خیلی زود کارآگاهان پلیس آگاهی وارد عمل شدند و به بازبینی دوربین‌های مداربسته تونل نیایش پرداختند. دوربین‌ها نشان داد دو مرد از خودروی پراید پیاده شدند و در عرض چند دقیقه کوتاه، حفاظ فرزی را با پوتک شکستند و آن را داخل صندوق عقب خودرویشان قرار دادند. پس از بررسی‌های لازم درنهایت کارآگاهان اداره ۱۷ پلیس آگاهی موفق به شناسایی متهمان شدند و آنها را دستگیر کردند.

حالا یکی از متهمان این پرونده در گفت‌وگو با خبرنگار «شهروند» ماجرای سرقت‌هایش را توضیح می‌دهد و می‌گوید که به‌خاطر رفاقت دست به چنین سرقتی زده است.

چرا تصمیم به انجام این سرقت‌های عجیب گرفتی؟

دوستم سه قلو دارد که یکی از آنها معلول است. او برای درمانش نیاز به پول داشت. من هم با او رفاقت زیادی داشتم. برای همین تصمیم گرفتیم به فکر چاره باشیم. او پیشنهاد داد که این سرقت‌ها را انجام دهیم. من هم به خاطر او قبول کردم.

شغل‌تان چه بود؟

ما هر دو نصاب پرده هستیم.

درآمدتان کم بود؟

اوایل خوب بود، ولی حالا خیلی وقت است که درآمدمان کم شده است. حتی به ماهی دو تا سه میلیون رسیده است. شرایط‌مان خیلی بد بود. البته که شرایط دوستم خیلی بدتر بود. برای همین تصمیم به سرقت گرفتیم.

این شگرد از سرقت‌ها را از کجا یاد گرفتید؟

این شگرد را دوستم از نزدیک دیده بود. یک‌بار که از تونل عبور کرده بود دید که چند نفری در حال سرقت هستند. از همان زمان فکر این سرقت‌ها به ذهنش رسید.

از این سرقت‌ها چقدر پول گیرتان آمد؟

هر دفعه ۶۰ کیلو آهن گیرمان می‌آمد که آنها را بین ۴۰۰هزار تا پنج میلیون تومان می فروختیم.

فکر نمی‌کردید که این سرقت‌ها باعث آسیب به مردم میشود؟

این فلزاتی که ما سرقت می‌کردیم در لاین اضطراری بودند. در این لاین هم ماشین رد نمی‌شود. برای همین مشکلی برای خودرویی پیش نمی‌آمد.

چطور دستگیر شدی؟

یک شب که برای سرقت رفته بودیم ماموران پلیس ما را دیدند و دستگیرمان کردند.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.