اولویت‌های چهارگانه وزارت میراث‌فرهنگی،گردشگری وصنایع دستی

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، توسعه مجتمع‌های گردشگری، پارک‌های تفریحی و امکانات سرگرمی و توسعه نشاط مردم را اولویت این وزارتخانه دانست.

به گزارش شهروند آنلاین ضرغامی در حاشیه بازدید از مجتمع گردشگری نور شهرستان محلات گفت: باید به افراد دارای اهلیت، دلسوز کشور و پیگیر برای کار‌های جدید کمک کرد.

او بیان کرد: محلات، نقطه‌ای ویژه در کشور است، پایتخت گل و گیاه کشور به شمار می‌رود و همه زیبایی‌ها در این منطقه جمع است. ظرفیت کار بزرگ خدماتی، اقتصادی و صادراتی را دارد.

ضرغامی تصریح کرد: محلات، به لحاظ میراث فرهنگی ارزشمند و به لحاظ طبیعی ویژه است و باید کار سرمایه‌گذاری خوبی صورت گیرد، سرمایه‌گذاران نیز اگر توانمندی دارند باید طرح‌های مشابه مجتمع گردشگری نور را اجرایی کنند زیراکه باید موقعیت شادی و نشاط خانواده محور را ایجاد کرد.

وزیر میراث‌فرهنگی افزود: در حوزه سرگرمی تسهیلات تبصره ۱۸ خوبی داده می‌شود، زمین مناسب اگر فراهم شود با هماهنگی با دستگاه‌های دیگر تسهیلات و معافیت‌های مختلف نیز داده می‌شود.

او یکی از اولویت‌های این وزارتخانه در دولت سیزدهم را توسعه مجتمع‌های گردشگری، پارک‌های تفریحی و امکانات سرگرمی و توسعه نشاط مردم دانست و گفت: مجتمع‌هایی مانند «مجتمع نور محلات» بایدبیشتر  شود./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.