افزایش ۸۰ درصدی تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان تامین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۸۰ درصدی تعهدات در بیمه تکمیلی خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین،میرهاشم موسوی درمصاحبه با واحد مرکزی خبر با اشاره به تاکید دولت در توسعه خدمات بیمه‌ای بازنشستگان گفت: امسال با تلاشی که درکانون عالی بازنشستگان صورت گرفت قرارداد بیمه تکمیلی افزایش تعهد داشته است.

او با اشاره به اینکه برای توسعه خدماتی مراکز بهره‌مندی از مراکز خدمات درمانی افزایش یافته است گفت: این تعهدات در بیمه تکمیلی ۸۰ درصد افزایش یافته است و افزایش قیمتی که در خدمات درمانی نیز اتفاق افتاد، باعث شد این قرارداد حدود ۱۲۰ درصد رشد یابد.

موسوی با اشاره به نیاز‌های درمانی به عنوان اولویت اصلی بازنشستگان افزود: باوجود اینکه مشکلاتی در تامین منابع داشته‌ایم، ولی چون این اولویت اصلی ماست به آن پرداختیم.

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با توجه به کمبود منابع تلاش کردیم همچنان مثل سال گذشته ۵۰ درصد سهم بیمه تکمیلی را سازمان تامین اجتماعی تقبل کند.

او افزود: سهم بیمه تکمیلی سال گذشته ۹۱ هزار تومان بود که ۴۵ هزار و پانصد تومان، سازمان تقبل کرد و امسال رقم قرارداد باتوجه به افزایش تعهدات به ۲۰۵ هزار تومان، ۱۰۲ هزار و پانصد تومان را سازمان تقبل کرده است و درتلاشیم با این قرارداد بیمه تکمیلی، بازنشستگان دغدغه‌ای برای تامین منابع خدمات درمانی نداشته باشند./واحد مرکزی خبر

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.