آماده‌باش امدادگران در ۱۳ استان

معاون عملیات سازمان امداد ونجات کشور از آماده‌باش کامل پایگاه‌های امداد ونجات و عوامل امدادی این جمعیت در ۱۳ استان کشور با توجه به شرایط جوی پیش ‌رو خبر داد.

به گزارش شهروند آنلاین از جمعیت هلال احمر، مرتضی مرادی پور با اشاره به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بروز سرما و یخبندان در ۱۳ استان کشور گفت: طبق هشدار هواشناسی در ۱۳ مرکز استان شامل اراک، اردبیل، ارومیه، بجنورد، تبریز، زنجان، سنندج، شهرکرد، قم، کرج، گرگان، مشهد و همدان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه گزارش شده است؛ بنابراین امدادگران در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

او با اشاره به شرایط جوی پیش‌بینی شده، هشدار داد: از رانندگان تقاضا می‌شود، قبل از تردد به ارتفاعات از اخبار جوی مطلع شوند. به همراه داشتن وسایل گرمایشی، تغذیه و استفاده از زنجیر چرخ در جاده‌های مواصلاتی توصیه می‌شود.

گفتنی است، در گزارش هواشناسی، در شمال خلیج‌فارس و استان‌های بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، کرمان، گیلان، اردبیل، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزی پیشبینی بارندگی شدید شده است.

به اضافه این، آسمان تهران نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما در پایتخت و در روزهای آینده، ۸ و ۳ درجه خواهد بود./ایرنا

انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.