بازی کثیف خانواده سلطنتی

کیوسک؛ نگاهی به صفحه یک روزنامه‌های جهان؛ سه‌شنبه 6 دسامبر 2022

دوک ساسکس در تریلر جدید نتفلیکس به خانواده سلطنتی «جنگ همه‌جانبه» اعلان کرده و گفته است که آنها «بازی کثیفی» انجام داده‌اند.

به گزارش شهروندآنلاین؛ واکنش به آخرین تریلر سریال مستند هری و مگان در نتفلیکس منجر به واکنش‌های برخی از روزنامه‌های روز سه‌شنبه انگلیس شده است.

اکسپرس

دیلی اکسپرس خاطرنشان می‌کند که دوک ساسکس در تریلر به خانواده سلطنتی «جنگ همه‌جانبه» اعلان کرده و گفته است که آنها «بازی کثیفی» انجام داده‌اند. این روزنامه همچنین می‌گوید تصاویر عکاسان در حال تعقیب خودرو در این کلیپ که برای نشان دادن ادعای این زوج در مورد رفتار بد مطبوعاتی‌ها استفاده می‌شود، در واقع مربوط به یک موقعیت متفاوت است. این روزنامه با رد ادعای این زوج، نوشته مایکل کوهن، وکیل دونالد ترامپ، در این ویدیو در خودرو حضور داشت.

 

دیلی میل

واکنش به آخرین تریلر سریال مستند هری و مگان در نتفلیکس منجر به واکنش‌های برخی از روزنامه‌های روز سه‌شنبه انگلیس شده است. دیلی میل با عنوان «خشم در ساسکس» گزارش می‌دهد که ادعاهای مطرح‌شده در کلیپ جدید باعث ایجاد یک فلش‌بک خشمگین شده است. این تریلر نشان می‌دهد که شاهزاده هری ادعا می‌کند از افشاگری‌ها و داستان‌های ساخته‌شده از سلسله مراتب خانواده سلطنتی حمایت کرده است.

فایننشال تایمز

فایننشال تایمز گزارش می‌دهد که ترافیک تانکرهای نفت در آب‌های ترکیه ایجاد شده است. این روزنامه می‌گوید حدود 19 کشتی نفت خام روز دوشنبه پس از اعمال محدودیت قیمت بر نفت روسیه توسط قدرت‌های غربی، در انتظار عبور بودند. همچنین تصویری از ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهوری اوکراین که به عنوان «چهره سال فایننشال تایمز» انتخاب شده است، دیده می‌شود. رئیس‌جمهوری اوکراین به نوشته این روزنامه عنوان کرده از ناامید کردن مردم متنفرم.

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.