بارش برف و باران در ۱۱ استان/ هشدار سیلاب در بوشهر، فارس و جنوب کهگیلویه و بویراحمد

سازمان هواشناسی اعلام‌کرد:

سازمان هواشناسی از تداوم بارش‌ها در روز جاری در ۱۱ استان خبر داد و اعلام‌کرد: بارش‌ها امروز در بوشهر، نیمه شمالی و غربی فارس و جنوب کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

به گزارش شهروند آنلاین؛  بارش‌ها امروز (چهارشنبه) در خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، بوشهر، نیمه غربی کرمان، جنوب یزد، جنوب اصفهان، اردبیل، گیلان و آذربایجان شرقی ادامه دارد، اما در سه استان بوشهر، فارس و جنوب کهگیلویه و بویراحمد بارش‌ها تشدید می‌شود.

هواشناسی همچنین در خصوص مسدود شدن محورهای روستاهای سردسیر، خسارت به زیر ساخت‌ها به‌ویژه قطعی برق در روستاهای صعب العبور و سردسیر، اختلال در سفرهای بین شهری، آب‌گرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها و تاخیر و احتمال لغو پرواز و خسارت به کشاورزی هشدار داد.

سازمان هواشناسی به پرهیز از سفرهای برون شهری، عدم فعالیت کوه‌نوردی و جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو، آمادگی زمستانی در ناوگان حمل و نقل و راهداری‌ها، عدم تردد و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و اطراف مسیل‌ها، پاک‌سازی و لایروبی شبکه کانال‌ها و آب راه‌ها و آمادگی دستگاه‌های امدادرسانی توصیه کرده است.

برپایه این گزارش، آسمان تهران نیز امروز کمی ابری تا نیمه ابری همراه با غبار محلی است. فردا آسمان پایتخت صاف خواهد بود و در برخی ساعت‌ها نیمه ابری خواهد شد./ایرنا

//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.