بزرگ‌ترین موج اعتصاب در انگلیس از زمان مارگارت تاچر

کیوسک؛ نگاهی به صفحه نخست روزنامه‌های جهان؛ چهارشنبه، 7 دسامبر 2022

چهارشنبه، 7 دسامبر 2022، روزنامه‌های بریتانیایی از اعتصاب پیش رو در بخش خدمات درمانی بریتانیا گفتند و واشینگتن‌پست از خدمات رایگان حمل و نقل عمومی در واشینگتن دی.سی. خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهروند آنلاین؛ مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های دیلی‌تلگراف، فایننشال‌تایمز و واشینگتن‌پست به شرح زیر است:

دیلی‌تلگراف

چهارشنبه، 7 دسامبر 2022، چند روزنامه‌ بریتانیایی از تاثیرات اعتصاب آتی کارکنان آمبولانس‌ها در صفحه نخست خود گفتند. به گزارش تلگراف، زمانی که در اواخر این ماه بهیاران و پاسخ‌دهندگان شماره 999 اعتصاب کنند، سالمندانی که در خانه‌اند بدون آمبولانس رها می‌شوند. دیلی‌تلگراف می‌گوید این بدان معناست که تماس‌هایی با اولویت پایین‌تر، مانند افراد مسن که در خانه‌اند، بعید است خدمات آمبولانس دریافت کنند. اتحادیه‌ها تاکنون گفته‌اند که فقط به تماس‌هایی که مربوط به خطر جانی است، پاسخ خواهند داد.

فایننشال‌تایمز

روزنامه فایننشال‌تایمز در گزارش اصلی روز چهارشنبه خود درباره اعتصابات پیش رو در بریتانیا و فشار بر نخست‌وزیر در این‌باره گزارش داد.

این روزنامه در گزارش خود آورده که با افزایش اعتصاب‌ها، ریشی سوناک، نخست‌وزیر بریتانیا، برای تسریع در تصویب قانون ضد اعتصاب از سوی نمایندگان حزب محافظه‌کار تحت فشار است. فایننشال‌تایمز گفته بریتانیا با بزرگ‌ترین موج اعتصاب‌ها از زمان پایان حکمرانی مارگارت تاچر، به عنوان نخست‌وزیر، مواجه است.

واشینگتن‌پست

«D.C  کرایه‌ متروباس را حذف خواهد کرد» عنوان گزارش واشینگتن‌پست است. در این گزارش آمده: «واشینگتن دی. سی. در حرکت به سمت حمل و نقل رایگان به حذف کرایه‌های متروباس رأی می‌دهد. دی. سی. از اول جولای به سفرهای اتوبوس در محدوده شهری یارانه پرداخت می‌کند و به مسافران اجازه می‌دهد رایگان سوار شوند. پس از اینکه شورای شهر دی.سی. روز سه‌شنبه به لغو کرایه‌های متروباس رأی داد، این ناحیه به پرجمعیت‌ترین شهر کشور برای ارائه حمل‌ونقل عمومی رایگان تبدیل خواهد شد. این شورا همچنین خدمات اتوبوس را به صورت شبانه‌روزی در چندین مسیر پرتردد سیستم حمل‌ونقل گسترش داد تا به کارگران خدماتی اواخر شب که اغلب به خدمات گران‌قیمت پس از بسته‌شدن متروباس و مترو ریل متکی هستند، کمک کند.»//انتهای پیام

ممکن است به این مطالب نیز علاقه‌مند باشید
ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

از اینکه دیدگاه خود رو با ما در میان گذاشتید، خرسندیم.